afstandsbediening handleiding reset

  • 25 February 2024
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 6 reacties

Waar vind ik gebruiksaanwijzing nieuwe afstandsbediening (met Netflix en app knop) en hoe moet ik deze resetten?

Johrick van Odido 1 maand geleden

Hi @Hahaf,

Helemaal duidelijk! Het klopt inderdaad dat je het volume van je TV dient te regelen met de originele afstandbediening van je TV. 

Voor het volgen van de live TV-uitzendingen kijk ik graag met je mee waar je precies tegen aan loopt. Heb je voor mij toevallig een filmpje waar dit duidelijk te zien is? Zou je deze kunnen opsturen middels een WeTransfer link? Dan kunnen wij dit waar mogelijk intern voor je doorzetten. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hahaf, je kunt de stap-voor-staphandleiding op onze servicepagina vinden: TV afstandsbediening | Odido. Kom je er hiermee toch niet uit? Laat het weten, dan pakt ons moderatieteam het voor je op. Succes en veel kijkplezier toegewenst! 📺

Jason.

Bedankt voor de snelle respons. Maar op deze site staat alleen de uitleg van de knopjes.

Ik heb drie vragen:

Hoe sluit ik een nieuwe abonnement aanaan mijn mediabox(met Android)

Hoe koppel ik de ab aan mijn TV

hoe reset ik de ab na foutieve handelingen, waardoor ab niet meer werkt.

Je zou me erg blij maken met een snelle beantwoording op deze vragen.

Vr.gr

Hahaf

 

Lees voor abonnement ab.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hahaf, wat bedoel je precies met:  “Hoe sluit ik een nieuwe abonnement aanaan mijn mediabox(met Android)”

 

      Voor de afstandsbediening:

  • Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
  • Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

 

Zoals ik corrigeerde lees voor abonnement ab.

Mijn vraag is dus: hoe sluit ik een nieuwe ab aan op mijn mediabox(met Android). Of anders gezegd: hoe laat ik een nieuwe ab contact maken met mijn mediabox.

En hoe koppel ik mijn ab met de TV?

Vr.gr

Hahaf

Reputatie 6
Badge +2

@Hahaf De AB zou gelijk moeten reageren op de Mediabox, is dit bij jou niet het geval? 

Het is nog niet mogelijk om de AB te koppelen met de TV. Mijn collega’s van het TV Team zijn nog druk bezig om dit te onderzoeken. Wanneer er een update is, wordt deze in dit topic geplaatst: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Ik begrijp, dat ik voorlopig de originele ab van mijn tv moet gebruiken om het volume te regelen.

Als de collega's van het TV team toch bezig zijn, laat ze dan eens kijken naar de ondertiteling voor slechthorenden. Vooral in life uitzendingen en helemaal bij RTL valt heel vaak de helft van de regels weg. Een gesprek is dan niet te volgen.

Vr.gr

Hahaf

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Hahaf,

Helemaal duidelijk! Het klopt inderdaad dat je het volume van je TV dient te regelen met de originele afstandbediening van je TV. 

Voor het volgen van de live TV-uitzendingen kijk ik graag met je mee waar je precies tegen aan loopt. Heb je voor mij toevallig een filmpje waar dit duidelijk te zien is? Zou je deze kunnen opsturen middels een WeTransfer link? Dan kunnen wij dit waar mogelijk intern voor je doorzetten. 

Reageer