Skip to main content

Eén van mijn afstandsbedieningen werkt niet meer. Ik heb de batterijen vervangen, heel even resultaat, maar daarna werkte die niet meer.

Hi @Waves from Holland, geen zorgen: ik wil graag een nieuwe afstandsbediening naar je toe sturen om dit voor je op te lossen! Ik zie alleen dat jouw klantnummer nog niet gekoppeld is aan jouw account. Zou je deze voor me willen toevoegen? Je kan jouw klantnummer vinden in jouw Mijn Odido account door te kiezen voor de optie ‘Meer’ → ‘Mijn Gegevens’. Je klantnummer ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je deze toegevoegd hebt? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 


Mijns inziens is die wel gekoppeld. Ik heb het ook genoemd in de aanmelding voor het account in dit forum.


Ook wel handig te vermelden om welke tv box het gaat


Ik neem aan, dat dat wel in mijn gegevens te vinden is, Nora weet het kennelijk, want ze wil al een nieuwe opsturen, toch?


Nee wat zij zei , je zal eerst je klantnummer moeten koppelen aan je community account , dan pas kan ze je een nieuwe ab sturen..

Maar ik bedoel meer de nieuwe mediabox heeft een andere AB dan de TV Box.. Dus het hoeft geen “ lege batterijen issue te zijn “ of een andere issue..

Die nieuwe AB van de nieuwe mediabox , kan bv niet meer werken omdat je deze “ per ongeluk”  ontkoppeld etc.. Daarom wou ik weten welke type tv box je hebt


Het is mij niet duidelijk waar ik het klantnummer kan koppelen. Bij het aanmaken van het account voor de community heb ik het klantnummer opgegeven, maar dat is kennelijk niet voldoende.

Ik heb geen idee wat voor box ik heb. Ik krijg Animo in beeld, wellicht is dat een hint? Het is uitsluitend voor TV.


@Waves from Holland Ik heb je kunnen vinden. Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 😀


Reageer