Skip to main content
Beantwoord

afstandsbediening

• October 11, 2025
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

De afstandsbediening is stuk gegaan. Graag ontvang ik een nieuwe!

bvd

Ruud 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@RuudenSacha, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken, de afstandsbediening moet daarvoor natuurlijk gewoon werken. Ik stuur je daarom graag een nieuw exemplaar op, hiervoor heb ik alleen wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft dan zorg ik dat er spoedig een nieuw exemplaar geleverd wordt! Alvast bedankt. 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Hey ​@RuudenSacha, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken, de afstandsbediening moet daarvoor natuurlijk gewoon werken. Ik stuur je daarom graag een nieuw exemplaar op, hiervoor heb ik alleen wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft dan zorg ik dat er spoedig een nieuw exemplaar geleverd wordt! Alvast bedankt. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • October 22, 2025

profiel bijgewerkt,

graag ontvang ik een nieuwe afstandbediening

met vr gr

Ruud

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • October 23, 2025

Hoi ​@RuudenSacha, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb je abonnement er direct bij gepakt en ik zie dat je nog in bezit bent van 2 oude Tv boxen. Deze gaan we binnekort uitfaseren en daarom kan ik geen nieuwe afstandsbediening opsturen. Ik ruil ze graag om voor onze nieuwe Mediabox, in dit topic lees je er alles over:  

Hier zitten geen extra kosten aan verbonden, als je hiermee akkoord bent ruil ik ze meteen voor je om!