Skip to main content

afstandsbediening

• 26 maart 2025
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Gisteren ben ik klant geworden van Odido.  De monteur heeft netjes alles in orde gemaakt alleen wil de afstandsbediening iet koppelen aan me mediabox.  Met het gevolg dat ik geen tv kan kijken natuurlijk 

graag wil ik een nieuwe afstandsbediening en/of mediabox want geen idee waar het aan ligt 

Uitgelichte reactie

27 maart 2025

Hoi ​@Eric.bergevoet, welkom op onze Community!

Dat hoort natuurlijk gewoon te werken. Ik help je hier graag verder meer. Kan je mij vertellen waar het precies misgaat? Heb je de batterijen al eens vervangen? Kan je de Mediabox eens voorzien van een factory reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Kun je daarna wel de koppeling maken? Zo niet, dan stuur ik je graag een nieuwe op! 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi ​@Eric.bergevoet, welkom op onze Community!

Dat hoort natuurlijk gewoon te werken. Ik help je hier graag verder meer. Kan je mij vertellen waar het precies misgaat? Heb je de batterijen al eens vervangen? Kan je de Mediabox eens voorzien van een factory reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker. Kun je daarna wel de koppeling maken? Zo niet, dan stuur ik je graag een nieuwe op! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen