Skip to main content
Beantwoord

afstandsbediening

• 26 januari 2025
  • 4 reacties
  • 26 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Beste lezer mijn afstandsbediening doet het helaas niet meer 

Graag zou ik een nieuwe ontvangen 

Heb alles al geprobeerd maar denk dat hij op is 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Laanio, dat ga ik oplossen! Wel heb ik je gegevens nodig, ik kan namelijk op je e-mailadres geen abonnement vinden. Zou je de volledige verificatie (jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer) willen toevoegen aan je Community profiel? Laat vervolgens hier weten als alles compleet is, dan kom ik bij je terug!

Bekijk origineel

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Laanio, dat ga ik oplossen! Wel heb ik je gegevens nodig, ik kan namelijk op je e-mailadres geen abonnement vinden. Zou je de volledige verificatie (jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer) willen toevoegen aan je Community profiel? Laat vervolgens hier weten als alles compleet is, dan kom ik bij je terug!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Laanio, ik heb je post verwijderd. Je deelde namelijk je persoonlijke gegevens openbaar op onze Community. Ik wil je vragen om deze gegevens in je Community profiel te plaatsen. Hier staan vakken die je kunt invullen!

• heeft eerste post geplaatst
  • 28 januari 2025

Gedaan 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@Laanio Super bedankt voor de genomen moeite. Ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening jouw kant opgestuurd! 😀

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen