Skip to main content

Vanmorgen kregen we op de tv de melding dat er iets niet goed was.

‘we moesten het opnieuw proberen’

vervolgens is de tv-box van de electra afgeweest (2 😵 heeft geen effect gehad.

Gebruikte uitgang is HDMI 1.

Ook een reset van de ab met de knoppen 1/ 6 gaf geen reactie.

De tv-box reageert ook niet meer op de ab. Tenminste ze gaat niet meer uit. Ze knippert wel. Wordt wel ‘”herkend”.

Kortom geen radio of tv wel internet.

Wat nu te doen?

Hi @William Nederpelt, ik zie dat mijn collega het vanochtend met je op heeft gelost, top! Bij het gebrui kvan een powerline adapter is het altijd het beste om de TV Box even rechtstreeks op de modem aan te sluiten tot deze weer beeld geeft en daarna kan je de TV Box dan weer aansluiten via de powerline adapter. Het ophalen van updates/de juiste settings lijkt niet namelijk altijd te lukken via een powerline adapter.


De oplossing kwam door een harde reset van de modem door een collega van jou. Het rechtstreeks aansluiten van de TB-box op de modem sloot interne verbindingsproblemen uit. De powerline adapter leek echter niet het probleem te zijn.

Daarna wel weer WIFI-wachtwoord en naam aanpassen voor alle andere draadloze apparaten.

Nu werkt het nog steeds...

 

 


@William Nederpelt Goed om te horen dat het nog steeds werkt! Als we iets anders kunnen doen voor je, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. :smile: Fijne jaarwisseling alvast!


Reageer