Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een tcl smart tv (1mnd) oud eerst met tv box en afstandbediening van t-mobile geen probleem. Nu hebben we de tv app geinstalleerd en die doet het prima alleen de afstandbediening van de tcl tv reageert niet op de app. dus bijvoorbeeld ik st aop zender 150 (sport) zap naar 151 dmv ch + of ch - dan krijg ik een melding zender niet als favoriet opgeslagen. maar je zou toch gewoon door alle zenders zo moeten zappen. ik heb inmiddels de afstandbediening gerest. ook heb ik de afstandbediening via het menu van de tv ontkoppeld en later weer gekoppeld , tijdje het stroom eraf maar het werkt niet. Alleen als ik de cijfers handmatig intoets dan werkt het wel. het geluid kan ik wel hard en zacht zetten. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen.

mvg 

tv

Hoi @tv40,

Welkom op de Community!

Heb je de favorieten aan staan? Dan laat hij bij het zappen alleen favoriete zenders zien. Ik heb de app even niet in de buurt, maar uit mijn hoofd: als je in het menu naar Account > Profielen gaat en je profiel aanklikt, kun je daar ‘Activeer favorieten’ uitzetten. Krijg je nu wel alle zenders te zien?


Hoi @tv40,

Welkom op de Community!

Heb je de favorieten aan staan? Dan laat hij bij het zappen alleen favoriete zenders zien. Ik heb de app even niet in de buurt, maar uit mijn hoofd: als je in het menu naar Account > Profielen gaat en je profiel aanklikt, kun je daar ‘Activeer favorieten’ uitzetten. Krijg je nu wel alle zenders te zien?

Hoi,

Super bedankt voor je antwoord mijn dochter heeft het gister middag uit geprobeerd en ja het werkt nu prima. dankjewel daarvoor.

mvg 

tv


Reageer