Skip to main content
Beantwoord

Afstandbediening reageert niet meer

• 15 januari 2018
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Mijn afstandbediening van de televisie boven reageert niet meer. Inmiddels drie keer batterijen verwisseld, tv box twee kee gereset maar helemaal niets. Had dit gisteravond ook al nadat ik wel de tv aan had gezet, daarna bleef de rode lamp op afstandbediening erg lang branden maar reageerde nergens meer op. Wat nu te doen.

Bernard

Beste antwoord door Sterre

Hoi Bernie1971!

Goed dat je al enkele zaken geprobeerd hebt, jammer dat het geen verschil maakt. Hier gaan we verandering in brengen! Heb je ook geprobeerd je afstandsbediening zelf te resetten? Lees in dit topic (punt 5) hoe je dat doet. Laat je me het weten of dit heeft gewerkt? Ik ben benieuwd!
Bekijk origineel

3 reacties

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2018
Hoi Bernie1971!

Goed dat je al enkele zaken geprobeerd hebt, jammer dat het geen verschil maakt. Hier gaan we verandering in brengen! Heb je ook geprobeerd je afstandsbediening zelf te resetten? Lees in dit topic (punt 5) hoe je dat doet. Laat je me het weten of dit heeft gewerkt? Ik ben benieuwd!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 januari 2018
Hallo Sterre,

De afstandbediening doet helemaal niets meer, welke knop ik ook indruk. Resetten lukt dus niet.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 18 januari 2018
Hi Bernie, ik zie dat er inmiddels een afstandsbediening onderweg is, helemaal goed! Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen