Skip to main content

Hoi, 

De monteur heeft net mijn bestelling opgeleverd.

Internet werkt en TV ook. 

Echter vind ik de instel mogelijkheden van de TV kast/afstand bediening echt BIZAR mager. 

De monteur heeft de afstand bediening zo ingesteld dat ik de TV kan aan/uitzetten en de TV box kan aan/uitzetten echter gaat mijn audio via mijn Pioneer AV receiver. 

 

Met mijn voorheen Ziggo afstand bediening kon ik de audio aansturen van mijn AV receiver

 

Mijn setup is als volgt: 

Mijn TV is via optical aangesloten op AV receiver

Alle HDMI devices zijn direct aangesloten op HDMI poorten van TV

 

Iemand hier ervaring mee ? 

Begrijp ik het goed de audio komt van de tv en gaat naar AV reciever. Heb je tv ingesteld op externe audio, dus niet via tv boxen. Ik stuur externe audio ook aan via afstandbediening van tv box. Moest echter wel AV reciever koppelen aan afstandbediening. Is de vraag of jouw av reciever hierme kan omgaan.


Begrijp ik het goed de audio komt van de tv en gaat naar AV reciever. Heb je tv ingesteld op externe audio, dus niet via tv boxen. Ik stuur externe audio ook aan via afstandbediening van tv box. Moest echter wel AV reciever koppelen aan afstandbediening. Is de vraag of jouw av reciever hierme kan omgaan.

Jaa TV is ingesteld op extern audio. 

 

MAAAAAARRRRR ik heb op een ander topic een idee gekregen om gebruik te maken van de google tv chromest, de witte met afstand bediening en dan de ODIDO App daar op te installeren. 

Ik kan met mijn Google TV afstand bediening de TV aanzetten, komt dan gelijk op HDMI kanaal waar de Google TV op zit, kan gelijk de ODIDO TV app starten en TV kijken plus ik kan met die afstand bediening ook de audio regelen van mijn receiver. 

 

Werkt eigenlijk wel HEEL goed. 


Reageer