Vaal als ik aan het zappen ben (tv box) moet ik na een aantal kanalen soms 2 keer drukken op de afstandsbediening voor hij reageert.
Ik denk dat dit een functie is voor batterij besparing?, maar wordt er wel een beetje gek van.
Hebben meer mensen hier last van?
Beste antwoord door Rondido
Cheyenne van Odido schreef:
Hi @Rondido, dank! Gek, dit zou inderdaad niet moeite als er een goede doorgang is naar de Mediabox. Heb je al eens de batterijen van de afstandsbediening vervangen? En zo ja, kan je dan de afstandsbediening eens ontkoppelen > koppelen?
Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Wat is hier de uitkomst van? Bedankt voor de moeite!
Ik heb ineens geen last meer gehad, wat het nu was weet ik niet, maar ineens werkte het goed.
Hey @Rondido, ik wil natuurlijk dat de afstandsbediening gewoon zijn werk doet.
Nu ben ik wel benieuwd waar je de Mediabox hebt staan, dit klikt alsof de afstandsbediening moeite heeft met de connectie van de Mediabox. Staat hij in het zicht of achter een kastje/apparaat/deur?
Hey @Rondido, ik wil natuurlijk dat de afstandsbediening gewoon zijn werk doet.
Nu ben ik wel benieuwd waar je de Mediabox hebt staan, dit klikt alsof de afstandsbediening moeite heeft met de connectie van de Mediabox. Staat hij in het zicht of achter een kastje/apparaat/deur?
Ik heb 2 tv boxjes en beiden hebben hier last van. 1 daarvan staat inderdaad in een kastje, maar heb het even geprobeerd met het deurtje open, maar dat mocht niet helpen. De afstand is ongeveer 3 meter dus dat zal het niet zijn. Vandaar dat ik dacht aan een batterijbesparende functie.
Hi @Rondido, dank! Gek, dit zou inderdaad niet moeite als er een goede doorgang is naar de Mediabox. Heb je al eens de batterijen van de afstandsbediening vervangen? En zo ja, kan je dan de afstandsbediening eens ontkoppelen > koppelen?
Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Ik heb ineens geen last meer gehad, wat het nu was weet ik niet, maar ineens werkte het goed.
Hey @Rondido, er is een software update verstuurd deze week. Morgen zijn alle Mediaboxen geupgrade. Kan je eens controleren welke versie er nu op staat?
Hey @Rondido, er is een software update verstuurd deze week. Morgen zijn alle Mediaboxen geupgrade. Kan je eens controleren welke versie er nu op staat?
Hi @Rondido, dank je wel voor het laten weten! Dit is inderdaad de nieuwe firmware versie die is uitgerold. Super fijn dat het hiermee voor jou is opgelost. Mocht je uiteraard toch nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.