Skip to main content
Beantwoord

Afstandandsbediening reageert niet bij zappen.

• 16 januari 2025
  • 9 reacties
  • 42 Bekeken

Vaal als ik aan het zappen ben (tv box) moet ik na een aantal kanalen soms 2 keer drukken op de afstandsbediening voor hij reageert.

Ik denk dat dit een functie is voor batterij besparing?, maar wordt er wel een beetje gek van.

Hebben meer mensen hier last van?

Beste antwoord door Rondido

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Rondido, dank! Gek, dit zou inderdaad niet moeite als er een goede doorgang is naar de Mediabox. Heb je al eens de batterijen van de afstandsbediening vervangen? En zo ja, kan je dan de afstandsbediening eens ontkoppelen > koppelen?

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.​

• Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Wat is hier de uitkomst van? Bedankt voor de moeite!

Ik heb ineens geen last meer gehad, wat het nu was weet ik niet, maar ineens werkte het goed.

Ik heb niks veranderd of gedaan.

Bekijk origineel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Rondido, ik wil natuurlijk dat de afstandsbediening gewoon zijn werk doet.

Nu ben ik wel benieuwd waar je de Mediabox hebt staan, dit klikt alsof de afstandsbediening moeite heeft met de connectie van de Mediabox. Staat hij in het zicht of achter een kastje/apparaat/deur? 

• is een Top Poster
  • 17 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Rondido, ik wil natuurlijk dat de afstandsbediening gewoon zijn werk doet.

Nu ben ik wel benieuwd waar je de Mediabox hebt staan, dit klikt alsof de afstandsbediening moeite heeft met de connectie van de Mediabox. Staat hij in het zicht of achter een kastje/apparaat/deur? 

Ik heb 2 tv boxjes en beiden hebben hier last van. 1 daarvan staat inderdaad in een kastje, maar heb het even geprobeerd met het deurtje open, maar dat mocht niet helpen. De afstand is ongeveer 3 meter dus dat zal het niet zijn. Vandaar dat ik dacht aan een batterijbesparende functie.

Maar vervelend is het wel.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Rondido, dank! Gek, dit zou inderdaad niet moeite als er een goede doorgang is naar de Mediabox. Heb je al eens de batterijen van de afstandsbediening vervangen? En zo ja, kan je dan de afstandsbediening eens ontkoppelen > koppelen?

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.​

• Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

• is een Top Poster
  • 21 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Ik heb ineens geen last meer gehad, wat het nu was weet ik niet, maar ineens werkte het goed.

Ik heb niks veranderd of gedaan.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@Rondido, er is een software update verstuurd deze week. Morgen zijn alle Mediaboxen geupgrade. Kan je eens controleren welke versie er nu op staat? 

• is een Top Poster
  • 22 januari 2025

Hey ​@Rondido, er is een software update verstuurd deze week. Morgen zijn alle Mediaboxen geupgrade. Kan je eens controleren welke versie er nu op staat? 

Als je doelt appversie is dat 2.0.4672

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Nee ik ben echt opzoek naar de firmware versie ​@Rondido.  

• is een Top Poster
  • 23 januari 2025

Nee ik ben echt opzoek naar de firmware versie ​@Rondido.  

Dan moet het geloof ik 12.8.8874 zijn. Ik hoop dat ik de goeie heb.

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 25 januari 2025

Hi ​@Rondido, dank je wel voor het laten weten! Dit is inderdaad de nieuwe firmware versie die is uitgerold. Super fijn dat het hiermee voor jou is opgelost. Mocht je uiteraard toch nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen