Skip to main content

Ik heb dit issue meerdere keren voorbij zien komen op het forum, maar de genoemde oplossingen werken bij mij niet.

zodra ik een opname vanuit de cloud wil bekijken, krijg ik de foutmelding “afspelen mislukt, probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice”. ( 214999)

Dit op zowel een iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPad Air (2022), AppleTV 4K. Alles de laatste updates.

Heb de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt.

Op Apple TV krijg ik de foutcode 10103, 32356

Het is zo te zien niet bij alles, station 19 kan ik wel terug kijken, maar bold weer niet. 

Beste @mzuidwijk Is hier ook zo op iPad Pro. 
heb je dit ook met opgenomen programma’s afspelen op TV?

Bij mij is niets af te spelen op dit moment! Alle geüpdatet maar werkt niet!

 


Beste @mzuidwijk Is hier ook zo op iPad Pro. 
heb je dit ook met afspelen op TV?

 

Ik heb het nog niet met de kastje van tmobile geprobeerd, ik voornamelijk op de iPad en Apple TV. Zal het zo eens proberen. 


@mzuidwijk Het lijkt iets van Apple te zijn want stream ik het naar de TV werkt het goed, en met de box en met Google TV - Multimediaspeler 

Maar op iPad Pro 2020 kijken werkt niet.

Test gedaan met iPad Pro 2019 en hoe raar ook dat werkt wel 😏☺️

 


Heb even gekeken @CrisTien en op de mediabox zelf werkt het wel.

Maar het is wenselijk dat het op Apple devices ook werkt. 

Apple devices waarop het nu niet werkt:

  • iPhone 13 pro
  • iPhone 1a pro
  • iPad Air (2022)
  • iPad (8gen)
  • AppleTV 4K 
  • AppleTV 

Heb even gekeken @CrisTien en op de mediabox zelf werkt het wel.

Maar het is wenselijk dat het op Apple devices ook werkt. 

Hier dus net zo! 


Heb even gekeken @CrisTien en op de mediabox zelf werkt het wel.

Maar het is wenselijk dat het op Apple devices ook werkt. 

Apple devices waarop het nu niet werkt:

  • iPhone 13 pro
  • iPhone 1a pro
  • iPad Air (2022)
  • iPad (8gen)
  • AppleTV 4K 
  • AppleTV 

Aanvulling: iPad Pro 2020 

IPhone  12 pro Max


Goedemorgen @mzuidwijk en @CrisTien, slim dat jullie het aangeven en meteen een lijstje maken van welke Apple producten eronder vallen en last van hebben, grote dank hiervoor! 

Dit lijkt inderdaad aan de kant van Apple zelf te zitten, zoals een tijdje geleden ook het geval was op onder andere iPhones en de destijds nieuwste iOS-release. Ik vraag het meteen na bij onze experts en kom er later op terug.


Heb even gekeken @CrisTien en op de mediabox zelf werkt het wel.

Maar het is wenselijk dat het op Apple devices ook werkt. 

Apple devices waarop het nu niet werkt:

  • iPhone 13 pro
  • iPhone 1a pro
  • iPad Air (2022)
  • iPad (8gen)
  • AppleTV 4K 
  • AppleTV 

Ik kan mijn bericht niet editten zie ik, maar iPhone 1a pro moet de iPhone 11 Pro zijn 


@mzuidwijk Dat had ik al stiekem aangenomen, maar thanks voor je scherpte! 😊


Kleine UPDATE: het onderzoek is officieel gestart en de betrokken partijen hebben een incident aangemeld zodat er direct naar gekeken kan worden.

Zodra we meer weten, licht ik jullie gelijk in. Bedankt voor jullie geduld!


Dank! Ook de laatst opgenomen programma’s kan ik niet afspelen op iPad wel op TV.
Vandaag weer getest maar geen succes! 


Hi @CrisTien, merci voor de aanvulling! Ik hoop dat we jullie snel meer kunnen vertellen over de uitkomst van het incident én natuurlijk een permanente oplossing! 💪


Hi @CrisTien en @mzuidwijk, ik hoop dat jullie van een heerlijk Paasweekend hebben genoten! Kunnen jullie aangeven of jullie nog last hebben van dit euvel? Zo wel, dan is de oplossing om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik hoor het graag van jullie, merci! 😁

 

 

 


Hi @CrisTien en @mzuidwijk, ik hoop dat jullie van een heerlijk Paasweekend hebben genoten! Kunnen jullie aangeven of jullie nog last hebben van dit euvel? Zo wel, dan is de oplossing om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik hoor het graag van jullie, merci! 😁

 

 

 

Dank het was een geweldig paasweekend

Het leek opgelost, maar drie programma’s kijken en het was gedaan. App verwijderd, ipad opnieuw opgestart en app weer gedownload had geen zin. Bij mij werkt het nog steeds niet. (Helaas)! ☺️


Hi @CrisTien en @mzuidwijk, ik hoop dat jullie van een heerlijk Paasweekend hebben genoten! Kunnen jullie aangeven of jullie nog last hebben van dit euvel? Zo wel, dan is de oplossing om de App te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik hoor het graag van jullie, merci! 😁

 

 

 

Dit is in mijn geval zeker niet de oplossing, het probleem was er al gelijk nadat ik het installeerde (nieuwe iPad). Wel merk ik dat sommige opnames het wel doen en sommige niet. 


Hi @CrisTien en @mzuidwijk, heel erg bedankt voor de snelle en heldere terugkoppeling! Ik heb dit gelijk doorgegeven aan mijn collega's en zij hebben dit zojuist weer aangekaart bij de leverancier, inclusief wat aanvullende informatie. Excuses dat jullie dit nog steeds ervaren. Zodra ik een nieuwe update binnenkrijg, deel ik die hier gelijk met jullie! 


Dank! Jullie doen je best!🌟


ik heb hetzelfde probleem met die foutmelding ,met het kijken van tv anywhere,maar heb een Samsung  Galaxy Tab 7.Android 11 en alle updates heeftie gehad.

Heb ineens er last mee sinds een dag of 3 inmiddels.Van alles geprobeerd opnieuw opstarten kastje van  t mobile,harde reset gedaan,app er af gehaald en op nieuw geinstaleerd maar niks werkt.


Hi @Marc1965, top dat jij je hier ook meldt! Ik voeg jou graag toe aan het onderzoek. Heel fijn dat je alle belangrijke informatie hier al deelt. Zodra ik een terugkoppeling krijg van mijn collega's, dan laat ik dat aan je weten. Hopelijk kan ik hier snel meer over vertellen! 💪


Hi @mzuidwijk, @CrisTien en @Marc1965, het is alweer even geleden dat ik contact met jullie heb gehad over dit issue! Ik ben al die tijd druk bezig geweest om dit te laten chasen, zodat het zo snel mogelijk wordt verholpen. Ik kan jammer genoeg nog steeds geen concrete update hierover delen met jullie, anders dan dat dit nog volop in onderzoek is. Excuses hiervoor! ❤️


Hi guys, ik heb onlangs een call ingepland met één van mijn collega's om meer duidelijkheid te kregen over dit issue! Vanuit hem kreeg ik het verzoek om hier te vragen of jullie dit issue nog steeds ervaren? Ik hoor het graag en hoop natuurlijk dat jullie hier geen last meer van hebben. 


Zelfde probleem. Ik krijg na een paar seconden tv de melding fout 214999 afspelen mislukt, neem contact op met de klantenservice. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en iPad Pro 2022 12,9inch opnieuw opgestart.


Hi @Passie42, heel goed dat je dit laat weten! Ik had namelijk heel erg gehoopt dat dit was opgelost, maar nu kan ik dit wel gelijk aan mijn collega doorgeven. Ik laat het gelijk weten als ik hier een update over binnenkrijg. 


Hi @Passie42, onze tv-specialisten zijn nog heel druk bezig om dit issue op te lossen! Van mijn collega kreeg ik door of je ook kan aangeven of dit bij bepaalde programma's gebeurt en/of op bepaalde tijdstippen. Kan je dit laten weten? Ook wil ik daarnaast aan je vragen of je dit ervaart wanneer je live tv-kijkt via de App of wanneer je iets terugkijkt? Merci alvast! 


Het is op dit moment 22:03. Zowel bij live tv en terugkijken speelt de app de tv af. Na een paar seconden gaat ie bufferen dit gebeurt ongeveer 3 keer achter elkaar wanneer de app daarna 214999 weergeeft.