hallo ik heb een vraag ik vrijdag de tv box terug gestuurd na de technische dienst en nog niks gehoord hoe het afhandel van de tv box en wifi punt
m.v.g. Martin hulst
hallo ik heb een vraag ik vrijdag de tv box terug gestuurd na de technische dienst en nog niks gehoord hoe het afhandel van de tv box en wifi punt
m.v.g. Martin hulst
Hallo
Hopelijk heb je wel je afgifte bonnetje bewaard?
je kan het bewijs wel vast hier plaatsen maar drie werkdagen is echt nog te kort.
ja wel die heb ik wel bewaard
In je account kan je zien of het is afgehandeld
de tv box moest ik terug sturen en dan kregen een nieuwe weer terug
ik had problemen met tv box zie verder in mijn abonnement ik had nog oud tv box
die zij om gewisseld dus daar van een niet goed zo doen de het tv box vervangen voor de anderen tv box
Heb je inmiddels wel een nieuwe box ontvangen
Ik geen nieuwe box ontvangen want ik moest de andere box terug sturen voor dat andere kregen
Hi
LISA al vast bedankt voor de info
Hoi Lisa
ik kregen net mail van de technische dienst dat ze binnen heb gekregen de wifipunt,maar ik heb ook de tv box op gesturen die samen in de dozen op gestuurd
Hoi crisTien
Ja zeker samen in een dosen van T-mobile
Hoi
Fijn dat je dit navraagt, ik kijk het meteen voor je na! Zo te zien is er iets niet helemaal goed gegaan met de email en kan ik je 100% verzekeren dat wij alles goed en wel hebben ontvangen.
Hartelijk bedankt nog voor het retourneren en laat het gerust weten als je verder nog met vragen zit, zoals je merkt helpt de Community je graag!
Hoi nu is mijn vraag waar neer krijg ik andere tv box weer terug want ik had problemen met de tv box
Ik heb net een mail gekregen dat die onder weg was de tv box dus die morgen datdie morgen binnen komt
Alvast bedankt voor info
Mvg martin hulst
Hi
Zal ik doen
Hoi Lisa,crisTien, cal,
Ik heb vandaag de nieuwe tv box binnen kregen en wilde tv box weer aansluiten en het ging weer fout dus en opbellen na t-mobile en kregen ik een man sude en die heeft alles weer gekeken en toe kwam die er achter dat geen fout met tv box en ook geen fout bij mij was en maar wel fout die technische dienst daar zat de fout de zie in mijn dossier
En nu?
Nee hoor crisTien
via de technische dienst want ik morgen bellen na jullie of het nu klaar is want de de 3 tv box was niet in geschakelde die was voor een paar week terug uit gezet door een van t-mobile
Ja dat klopt
Maar dat bericht was bedoeld voor
Hi
Bedankt
Hoi
Hoe ver is de technische dienst er mee
Her duurt wel lang dat de tv box weer doet
Groetjes martin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.