Skip to main content

Het blijft toch drama op de tv anywhere app inloggen. 

Admin en ander profiel pincodes blijven aangeven dat het niet de juiste is.

 

Hi @bharskamp, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Kan je mij een iets duidelijkere omschrijving geven? Dan kan ik het voor je onderzoeken en, mits nodig, voor je doorzetten! Alvast bedankt.


Hi @bharskamp, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Kan je mij een iets duidelijkere omschrijving geven? Dan kan ik het voor je onderzoeken en, mits nodig, voor je doorzetten! Alvast bedankt.

Vrij simpel hoor, op geen enkele browser kan ik inloggen met mijn pincode. Zelfs niet in anoniem tabblad. Logins verwijder, kom ik er wel in met pincode, maar krijg ik op alle profielen dat de pincode niet goed is. Terugkerend probleem met de app op een laptop


Werkt het wel als je de pincode gebruikt die je hebt gekregen? Dus niet de pincode die je hebt gewijzigd @bharskamp?
 


Hi Tommie, 

Het is alleen op de laptops en vast werkstation in een browser. (Chrome, Egde, Firefox)

Als ik de hele cache dump doet hij het nog niet. 

De oude niet, de nieuwe niet. Grappige is dat je dus op de applicatie in kan loggen met je pincode.

Vervolgens moet je dus een profiel aanklikken, de keus uit drie bij mij, en van geen 1 werkt het. 

En nee ook de admin pincode waar ik net mee ingelogd ben, werkt niet. 


Hey @bharskamp, ik zag dat je op veel devices aangemeld was. Ik heb alle devices afgemeld. Als het goed is moet hij het weer doen, kan je mij een terugkoppeling hiervan geven?


Hey @bharskamp, ik zag dat je op veel devices aangemeld was. Ik heb alle devices afgemeld. Als het goed is moet hij het weer doen, kan je mij een terugkoppeling hiervan geven?

Had ik er niet bij gemeld, had er ook al twee verwijderd. ;)

Maar ik zal het vanavond op de Macbook even testen. 


Hey @bharskamp, ik zag dat je op veel devices aangemeld was. Ik heb alle devices afgemeld. Als het goed is moet hij het weer doen, kan je mij een terugkoppeling hiervan geven?

 


Ik ga @Tommie van Odido Vragen nog even mee te kijken @bharskamp  


Hey @bharskamp, ik heb het hier zelf geprobeerd en ik kan gewoon inloggen. Als ik op admin klik en de pincode van je inloggegevens gebruik kan ik inloggen: 

 

 


Hey @bharskamp, ik heb het hier zelf geprobeerd en ik kan gewoon inloggen. Als ik op admin klik en de pincode van je inloggegevens gebruik kan ik inloggen: 

 

 

Gelukkig anders had je zo maar een P1 of P2  aan je broek. Maar zonder dollen, deze IT’er kan niets met bij mij werkt het wel. Als ik dat roep wordt mijn werkgever heel boos ;)


Hoi @bharskamp, ik help je graag verder! Kun je testen of het verschil maakt op de Wifi of op mobiele data. Daarnaast ontvang ik graag een filmpje hiervan. Je kunt WeTransfer hiervoor gebruiken. Groetjes, Ishana


Reageer