Skip to main content

Mijn hond is aan de haal gegaan met de adapter van de tv box, nu is de stoomkabel beschadigd.

Hoe kan ik een nieuwe adapter krijgen?

Hoi @Bruen024, dat ‘ie met z’n eigen staart speelt is een ding, maar met de staart van de TV Box… 😜 Ik ga het voor je doorgeven aan ons distributiecentrum, je ziet snel een nieuwe verschijnen! 😃


Hoi @Bruen024, dat ‘ie met z’n eigen staart speelt is een ding, maar met de staart van de TV Box… 😜 Ik ga het voor je doorgeven aan ons distributiecentrum, je ziet snel een nieuwe verschijnen! 😃

 

Frida zit al klaar om weer tv te kijken


De misdadiger is bekend @Bruen024 hahaha! Leuke hond! 😍 Ik wens veel plezier met de TV toe, alleen iets minder plezier toe met de afstandsbediening. 😜


Mijn


Hoi @Max1977, het lijkt erop dat iets of iemand je bericht heeft afgesnoept. Ik ben wel nog erg benieuwd naar je reactie, hopelijk horen we snel meer van je! 😁


Ik ben mijn stroomkabeltje van de tv box kwijtgeraakt tijdens een interne verhuizing weten jullie hoe ik aan een nieuwe kan komen?


Hi @kennethkho, dat is een beetje moeilijk tv kijken inderdaad. Ik heb je direct een nieuwe voeding opgestuurd. Deze zal spoedig worden afgeleverd, veel kijkplezier alvast! 


Super. Dank je wel 


Hi @Tommie van Odido kabel is goed ontvangen. Superfijn en heel erg bedankt. Fijn weekend!


Fijn om te horen @kennethkho, jij ook een heerlijk weekend gewenst! (Tijd voor een borrel 😉


Hoi Tommie,

Bijna hetzelfde verhaal als de topic starter, maar dan een kitten die het leuk vond om met de kabel aan de haal te gaan. Logischerwijs gaan we die beter verbergen als we een nieuwe zouden kunnen krijgen. Het gaat om de usb-c elektriciteitskabel voor de mediabox.

Ik hoor graag of je mij kan helpen!

 

Mvg. Stijn


Hi @StijnvdB, dit kan ik zeker voor je in orde maken, ik heb direct een nieuwe adapter voor de Mediabox naar je toe gestuurd. Deze wordt met de brievenbuspost verzonden en zal binnen enkele dagen bij je bezorgd worden. Een foto van de schuldige is altijd welkom! 🤩


Top dankjewel! Dit schoonmaakmonster is de schuldige.


@StijnvdB 😍😍😍😍😍 x 100!


Reageer