Skip to main content

Ben abonne geworden voor TV+internet met onder andere Viaplay. Kom van Ziggo af. Viaplay werd daar gefactureerd dus is nu ook gestopt bij Ziggo. Als ik nu via mijn bestaande Viaplay account wil kijken moet ik dat aanschaffen (15,99) terwijl ik via Odido Viaplay heb aangeschaft. Als ik die aanbieder aanklik heb ik naast mijn email en klantnummer Odido een activatiecode nodig. Die heb ik dus niet en krijg het telefonisch en via X niet geregeld. Wie snapt mijn probleem eel? Natuurlijk kan ik Viaplay gewoon aanschaffen maar dan ga ik toch dubbel betalen?

Hoi @johnvanderwijst, leuk dat je de overstap hebt gemaakt, ik help je daar heel graag mee! Ik zal je meteen via een privébericht je TV inloggegevens toesturen. Dit zijn ook de gegevens die je kan gebruiken om je Viaplay account te koppelen met ons als aanbieder. 

Zo kan je binnen de kortste keren van Viaplay genieten! 😃


Reageer