Ik wil Foxsports eredivisie graag opzeggen via mijn account. Echter staat er bij in behandeling, waarschijnlijk i.v.m. aanstaande verhuizing, daardoor kan ik het niet wijzigen. Maar ik wil het voor mijn huidige abonnement wat nu nog een maand loopt wel graag stop zetten. Kunnen jullie dat voor mij doen?
Ik hoor graag welke gegevens jullie nodig hebben en via welke manier ik dit door kan geven,
Wat leuk dat T-Mobile Thuis met jou mee mag verhuizen! Dat maakt me blij. Ik heb het ook geprobeerd voor je, maar het klopt inderdaad dat wij momenteel druk bezig zijn met het verwerken van jouw verhuizing, daarom kunnen jij en ik nu even geen aanpassingen doen in je abonnement. Wanneer alles geregeld is, heb je die mogelijkheid wel weer!
Ik heb meteen voor je gekeken wat dit voor gevolgen heeft, en ik zie dat je ook een mobiel abonnement hebt van T-Mobile. Daarom krijg jij de supervoordelen. Dat houdt in dat Fox Sports Eredivisie gratis is. Het maakt qua kosten dus gelukkig niet uit dat het in je huidige of volgende abonnement nog doorloopt. Dat is hopelijk een geruststelling die ik je kan geven.
Mocht ik je kunnen helpen met het aanpassen van je abonnement zodra de verhuizing compleet is, geef me dan gerust een seintje. Succes met het verhuizen en veel plezier op je nieuwe plekje!
Ik wil stoppen met TV, dus de ontvanger zal retour moeten.
Neem aan dat e.e.a. per 1 februari a.s. kan ingaan?
Ik hoor graag van jullie,
mvg. PenA
klantnummer: CGB72290
Ik heb sinds kort mijn abonnement omgezet van adsl naar glasvezel.
Ik heb een tv box erbij gekregen waarmee ik niet kan opnemen.
Ik mis deze functie en wil deze ruilen voor een interactieve box met opnemen.
Dit kan ik niet doen via t-mobilethuis.
Hoe kan ik dit regelen.
Nicole
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.