Graag wil het volgende kwijt. Ik ben oa destijds overgegaan van oa ziggo en later vodafone thuis, omdat ik a. het tarief gunstig vond en b. omdat ik voor slechts € 2,50 per maand Fox Sports Eredivisie 1 kon ontvangen. Nu heeft Fox in zijn wijsheid besloten om de topwedstrijden niet alleen op Fox 1 maar ook op Fox 2,3 uit te zenden. Nu ben ik gedwongen om een extra pakket a € 7,50 te nemen. In feite betaal ik nu € 10 voor een paar wedstrijden, die ik wil zien. Bovendien zit Fox 2 en 3 niet op TV Anywhere, waardoor ik genoodzaakt ben om de Fox app te gebruiken.
Graag hoor ik of T Mobile hier nog iets aan gaat doen voor zijn klanten? Anders ben ik bang, dat dit klanten gaat kosten. En dat willen we toch niet?
Groet,
Wibo Waaijer
Bladzijde 1 / 1
Je kan T-Mobile Thuis en mobiel combineren. dan krijg je 7,50 korting op een zenderpakket naar keuze.
Helaas gaat dat niet op bij mij. Je hebt dan 2 zenderpakketten nodig en ik heb er maar een: Fox Sports
Dank voor de reactie, maar ik blijf de bal neerleggen bij T-Mobilethuis.
Wibo
Dank voor de reactie, maar ik blijf de bal neerleggen bij T-Mobilethuis.
Wibo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.