Beantwoord

Abonnement niet zichtbaar op de internetsite van idido

  • 6 February 2024
  • 8 reacties
  • 97 Bekeken

ik ben sinds de zomer verhuisd. en dacht dat ik de verhuizing goed had doorgegeven. blijkbaar heeft de medewerker mijn toen lopende abonnement opgezegd en een nieuwe opgestart op mijn nieuwe adres. dit wilde ik niet maar gebeurd is gebeurd. tot op heden kan ik dus alleen mijn oude adres zien en kan ik mijn nieuwe niet toevoegen. ik heb hier al meerdere keren voor gebeld. maar elke keer hoor ik dat hier wordt aan gewerkt. en andere niet dragende redenen. is hier iemand die mij hier mee kan helpen? of moet ik het maar zo voor liefnemen? ik ben nu ook aan het overwegen om naar een andere provider over te stappen omdat dit niet echt behulpzaam is.

icon

Beste antwoord door Japp0 6 February 2024, 21:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1

Ik heb mijn problemen opgelost door een nieuw account te maken met een nieuw emailadres en daar het abonnement weer aan toe te voegen. Ik heb daarna het emailadres weer terug gewijzigd naar de oude na in dat oude account alles leeggemaakt te hebben en klaar.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Egbert20, hiervoor ben je aan het juiste adres.

Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en zie dat je oude adres inderdaad nog gekoppeld stond. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je nu je nieuwe abonnement kunnen koppelen, kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 

Hi @Egbert20, hiervoor ben je aan het juiste adres.

Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en zie dat je oude adres inderdaad nog gekoppeld stond. Dit heb ik voor je ontkoppeld. Als het goed is moet je nu je nieuwe abonnement kunnen koppelen, kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt! 

hoi tommie,

dank je wel voor je reactie. het mij gelukt om mijn huidige thuis abonnement te koppelen aan mijn account. echter ik kan met mijn mobiele account niet meer inloggen.

situatie:

het koppelen verloopt voorspoedig. totdat ik de beveiligingscode moet intypen adv auth.app. hierbij geeft ie aan het er een fout is. ik heb dit meerdere keren geprobeerd. maar helaas zonder succes. kun je hier ook misschien naar kijken?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Egbert20, dat is in ieder geval goed om te horen. Ik heb je mobiele abonnement ontkoppeld. Zou je deze opnieuw willen koppelen en kijken of het dan wel lukt? 

Hoi Tommie,

 

ik heb het net geprobeerd via de app en via de internetbrowser op een pc. beide pogingen mislukken.

dit krijg ik te zien.

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor de screeshot @Egbert20. De intiatlen komen niet met elkaar overeen, dit heb ik direct aangepast. Als het goed is moet het nu echt lukken! 

dag Tommie,

 

ik heb het op meerdere momenten geprobeerd om mn gsm abonnement toe te voegen maar het werkt nog steeds niet.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Egbert20, ik zie dat alle gegevens inderdaad nog niet helemaal overeenkomen. Op het mobiele abonnement is nu namelijk een ander adres bekend. Wil je mij een privébericht sturen met jouw oude postcode en huisnummer? Dan kan ik hiermee aan de slag gaan voor je! 

Reageer