Skip to main content

Op 3 september heb ik het ziggo totaal pakket besteld als aanvulling op mijn tv pakket. Normaliter werkte dit dan binnen 3 uur, maar nu ben ik nog steeds (AL BIJNA EEN WEEK!!!) aan het wachten, terwijl ik het bewust toen had aangevraagd voor het WK Rugby wat nu al is begonnen…

Gisteravond belde ik de klantenservice, maar pff daar had ik echt helemaal niks aan.

Wie kan mij vertellen hoe lang deze ongein kan duren en waar in het bedrijf Odido iemand te vinden is die dit voor mij kan fixen?

De service van T-Mobile/Odido is er niet beter op geworden de afgelopen maanden… 

@amberudb Staat je telefoonnummer ingevuld in Mijn Odido? Wat het verband is tussen een TV-pakket en een telefoonnummer weet ik niet, maar ik lees hier vaker dat het daarop blijft hangen.


@amberudb Staat je telefoonnummer ingevuld in Mijn Odido? Wat het verband is tussen een TV-pakket en een telefoonnummer weet ik niet, maar ik lees hier vaker dat het daarop blijft hangen.

Zeker, want neem ook mobiel af bij odido 


Hey @amberudb, we zijn meteen voor je gaan kijken wat er aan de hand is.

We zien inmiddels dat de bestelling van 03-09 denied is en dat er op 10-09 een nieuwe order is gedaan. Deze staat op completed en zou je nu moeten kunnen kijken. Kan je het modem rebooten en mij een terugkoppeling geven of het nu werkt? 


Het is inderdaad vanmorgen geregeld nadat ik voor de 4e keer de klantenservice had gesproken. Waar men enkel vergeten was op synchroniseren te klikken. Toch gek dat pas de 4e persoon weet hoe dit werkt. 
 

voor nu is het opgelost, de tevredenheid laat ik verder voor wat het is


Reageer