Skip to main content

Op 3 september heb ik het ziggo totaal pakket besteld als aanvulling op mijn tv pakket. Normaliter werkte dit dan binnen 3 uur, maar nu ben ik nog steeds (AL BIJNA EEN WEEK!!!) aan het wachten, terwijl ik het bewust toen had aangevraagd voor het WK Rugby wat nu al is begonnen…

Gisteravond belde ik de klantenservice, maar pff daar had ik echt helemaal niks aan.

Wie kan mij vertellen hoe lang deze ongein kan duren en waar in het bedrijf Odido iemand te vinden is die dit voor mij kan fixen?

De service van T-Mobile/Odido is er niet beter op geworden de afgelopen maanden… 

Ziggo totaal pakket bij Odido? Kan dat? Weet je zeker dat je bij Odido moet zijn? 


Odido is de nieuwe naam van T mobile, dus ja ik zit bij Odido en heb dit pakket al aangevraagd toen het nog t mobile was. Als het niet meer mogelijk is, zou het fijn zijn als Odido dit aangeeft. 
 

Ga toch maar eens overstappen naar een andere aanbieder, wat een drama is het de afgelopen maanden bij t mobile en nu odido


Ziggo totaal pakket bij Odido? Kan dat? Weet je zeker dat je bij Odido moet zijn? 


Lijkt me wel als dit op de odido site staat:
 

https://www.odido.nl/tv/zenderpakketten/ziggo-sport-totaal


Oh je bedoelt Ziggo Sport Totaal. Kan je eens kijken in "Mijn Odido" en kijken of deze bestelling/wijziging wel is gebeurd? 


Hoi @amberudb 

Heeft U nog een andere bestelling lopen dan kan dit het probleem zijn.?

Kijk even in mijn Odido hoe de bestelling loopt.

Anders nog een keer aan zetten.

@Occaj 

Je kan dat pakket gewoon bestellen.

 


Hoi @amberudb 

Heeft U nog een andere bestelling lopen dan kan dit het probleem zijn.?

Kijk even in mijn Odido hoe de bestelling loopt.

Anders nog een keer aan zetten.

@Occaj

Je kan dat pakket gewoon bestellen.

 

Ik had al weer gereageerd inderdaad, moest even schakelen. 


Hoi @amberudb 

Heeft U nog een andere bestelling lopen dan kan dit het probleem zijn.?

Kijk even in mijn Odido hoe de bestelling loopt.

Anders nog een keer aan zetten.

@Occaj

Je kan dat pakket gewoon bestellen.

 

Nee, heb geen andere bestelling lopen. En heb er gister over gebeld met een klantenservice meid, maar die snapte er zelf ook geen … van. Heb haar verzocht om iemand mij te laten bellen vandaag en het vandaag aan te zetten. Vandaag weer gebeld en weer kon ik niet geholpen worden. Met anderen woorden; belabberde service. 
 

Heb al veel vaker pakketten aangevraagd/aangezet, toen was het nooit een probleem en nu ineens doet iedereen bij “Odido” alsof ze niet weten hoe het allemaal werkt. 


Hoi @amberudb 

Heeft U nog een andere bestelling lopen dan kan dit het probleem zijn.?

Kijk even in mijn Odido hoe de bestelling loopt.

Anders nog een keer aan zetten.

@Occaj

Je kan dat pakket gewoon bestellen.

 

Nee, heb geen andere bestelling lopen. En heb er gister over gebeld met een klantenservice meid, maar die snapte er zelf ook geen … van. Heb haar verzocht om iemand mij te laten bellen vandaag en het vandaag aan te zetten. Vandaag weer gebeld en weer kon ik niet geholpen worden. Met anderen woorden; belabberde service. 
 

Heb al veel vaker pakketten aangevraagd/aangezet, toen was het nooit een probleem en nu ineens doet iedereen bij “Odido” alsof ze niet weten hoe het allemaal werkt. 

En ik kan hem dus ook niet nog een keer aanvragen, want er staat al sinds 3 september dat hij in aanvraag is en kan er verder helemaal niks mee


Hoi @amberudb 

Heeft U nog een andere bestelling lopen dan kan dit het probleem zijn.?

Kijk even in mijn Odido hoe de bestelling loopt.

Anders nog een keer aan zetten.

@Occaj

Je kan dat pakket gewoon bestellen.

 

Nee, heb geen andere bestelling lopen. En heb er gister over gebeld met een klantenservice meid, maar die snapte er zelf ook geen … van. Heb haar verzocht om iemand mij te laten bellen vandaag en het vandaag aan te zetten. Vandaag weer gebeld en weer kon ik niet geholpen worden. Met anderen woorden; belabberde service. 
 

Heb al veel vaker pakketten aangevraagd/aangezet, toen was het nooit een probleem en nu ineens doet iedereen bij “Odido” alsof ze niet weten hoe het allemaal werkt. 

En ik kan hem dus ook niet nog een keer aanvragen, want er staat al sinds 3 september dat hij in aanvraag is en kan er verder helemaal niks mee

Dan moet hij blijkbaar verwerkt worden door Odido zelf. Ik zou even wachten tot een moderator je case oppakt. Heb jij je profiel ingevuld met klant nummer enzo? Dan kunnen zij je sneller helpen. 


Hoi @amberudb 

Heeft U nog een andere bestelling lopen dan kan dit het probleem zijn.?

Kijk even in mijn Odido hoe de bestelling loopt.

Anders nog een keer aan zetten.

@Occaj

Je kan dat pakket gewoon bestellen.

 

Nee, heb geen andere bestelling lopen. En heb er gister over gebeld met een klantenservice meid, maar die snapte er zelf ook geen … van. Heb haar verzocht om iemand mij te laten bellen vandaag en het vandaag aan te zetten. Vandaag weer gebeld en weer kon ik niet geholpen worden. Met anderen woorden; belabberde service. 
 

Heb al veel vaker pakketten aangevraagd/aangezet, toen was het nooit een probleem en nu ineens doet iedereen bij “Odido” alsof ze niet weten hoe het allemaal werkt. 

En ik kan hem dus ook niet nog een keer aanvragen, want er staat al sinds 3 september dat hij in aanvraag is en kan er verder helemaal niks mee

Dan moet hij blijkbaar verwerkt worden door Odido zelf. Ik zou even wachten tot een moderator je case oppakt. Heb jij je profiel ingevuld met klant nummer enzo? Dan kunnen zij je sneller helpen. 

Ik heb gewoon ingelogd met mijn Odido account, dus lijkt me wel. Maar als ze het bij de klantenservice al niet weten (3 mensen), ben ik heel benieuwd of een moderator het wel weet.

Klantenservice is ver te zoeken bij Odido. 


@amberudb

Als je naar mijn Odido gaat naar meer en dan bestellingen kun je daar de status zien.

Voorbeeld van mij.

Ik kan geen zekerheid geven maar soms wil het helpen het modem/router even van de stroom te halen.

En hetzelfde met de TV box. (Indien aanwezig)

 


Ik weet hoe het werkt, nogmaals, heb het in het verleden vaker aan en uitgezet. Maar er staat letterlijk in mijn account dat de bestelling in behandeling is AL BIJNA EEN WEEK! Terwijl dat voorheen binnen 1 tot 3 uur gefixt was. 
 

het aan en uitzetten van de modem gaat niet helpen met het verwerken van een aanvraag voor het aanzetten van een aanvullend tv pakket


 


@amberudb 

Vreemd net of het systeem blijft hangen.

Een reboot van de TV box al geprobeerd. (Indien aanwezig)

Een reboot van de router kan wel invloed hebben.

Als je dit nog niet gedaan hebt gewoon even doen.

 

 

 


Heb geen tv box, alleen de anywhere tv app. Daar is het niet zichtbaar is, lijkt me sterk dat het rebooten van een router helpt, maar zal het proberen.


Heb geen tv box, alleen de anywhere tv app. Daar is het niet zichtbaar is, lijkt me sterk dat het rebooten van een router helpt, maar zal het proberen.

Ik hoop dat een herstart van de router het probleem oplost.

 


 

Als je op de bestelling klikt, krijg je dan meer informatie te zien? 


Heb geen tv box, alleen de anywhere tv app. Daar is het niet zichtbaar is, lijkt me sterk dat het rebooten van een router helpt, maar zal het proberen.

Ik hoop dat een herstart van de router het probleem oplost.

 

Wat ik al dacht; heeft niet geholpen.


 

Als je op de bestelling klikt, krijg je dan meer informatie te zien? 
 

Staat verder geen duidelijkheid in. Behalve dat ik een bevestiging op de mail zou krijgen. Die heb ik gekregen. Maar vervolgens gebeurt er dus al bijna een week niks en heeft er bij de klantenservice ook niemand kennis van deze ongein


 


 

Kan je hem via daar nog annuleren? Een misschien wat persoonlijke vraag hoef je geen antwoord op te geven. Kan het zijn dat je betalingsachterstand hebt gehad? Dat hij daarom nu echt door de medewerkers na gekeken moet worden?


Heb geen tv box, alleen de anywhere tv app. Daar is het niet zichtbaar is, lijkt me sterk dat het rebooten van een router helpt, maar zal het proberen.

Ik hoop dat een herstart van de router het probleem oplost.

 

Wat ik al dacht; heeft niet geholpen.

Kan even duren uurtje.

Ik heb dit zelf ervaren met een snelheid verhoging.

En mijn Fritzbox 5590 een reboot gegeven.

En dat werkte toe.

Het is eenvoudig uit te voeren.

 


 

Kan je hem via daar nog annuleren? Een misschien wat persoonlijke vraag hoef je geen antwoord op te geven. Kan het zijn dat je betalingsachterstand hebt gehad? Dat hij daarom nu echt door de medewerkers na gekeken moet worden?

Heb geen betalingsachterstand en krijg hem online ook niet geannuleerd. En aangezien ze bij de klantenservice al drie keer hadden belooft het door te zetten naar de betreffende persoon die er wellicht wel verstand van zou hebben, heb ik dat ook daar niet gedaan, want ze waren er van overtuigd dat het opgelost zou worden. 


Heb geen tv box, alleen de anywhere tv app. Daar is het niet zichtbaar is, lijkt me sterk dat het rebooten van een router helpt, maar zal het proberen.

Ik hoop dat een herstart van de router het probleem oplost.

 

Wat ik al dacht; heeft niet geholpen.

Kan even duren uurtje.

Ik heb dit zelf ervaren met een snelheid verhoging.

En mijn Fritzbox 5590 een reboot gegeven.

En dat werkte toe.

Het is eenvoudig uit te voeren.

 

Aha oke, ik wacht het af


Even je router voor 10 a 15 minuten uitzetten en daarna weer aanzetten. Misschien helpt dit? Je had hem namelijk wel erg snel weer herstart. Ik hoop oprecht dat het werkt.


Reageer