Beantwoord
Aansluiting TV en meerdere netwerk devices
Hallo, sinds vandaag ben ik overgegaan naar T-mobile tv en internet. Ons huis is vrij nieuw... waarbij ethernet aansluitingen door het het huis verdeeld wordt vanuit de meterkast. Echter als ik de verdeler aansluit op de modem doet mijn router het boven wel dat aangesloten is op een ethernet in de slaapkamer... als ik hier de tv ontvanger op aansluit krijg ik geen televisie.. sluit ik met de 15 meter lange kabel van boven naar beneden het kastje wel gelijk aan de modem doet de tv het wel.. is hier een oplossing voor? Bij m’n oude provider deed ie het wel gewoon zelfs vanuit de muur in de slaapkamer met een stroomadapter naar een ander adapter in de kamer.. ik moet namelijk geen kabels kunnen trekken mvg
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo Ragnarok,
De TVbox moet aangesloten worden op poort 3 of 4 van het modem anders gaat het niet werken.
Internet staat alleen op poort 1 en 2 en tv alleen op poort 3 en 4.
Je kan dus niet nog een router er tussen plaatsen
Bekijk origineelDe TVbox moet aangesloten worden op poort 3 of 4 van het modem anders gaat het niet werken.
Internet staat alleen op poort 1 en 2 en tv alleen op poort 3 en 4.
Je kan dus niet nog een router er tussen plaatsen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.