Skip to main content

Kan iemand van de moderators aangeven of die TV ontvanger uberhaupt wel HDMI CEC heeft? En waarom kan ik als hoogste resolutie alleen maar 1080p60 kiezen? Heb een LG G1 4k tv. Zowel via AVR als rechtstreeks aangesloten maar geen verschil. Ik kom van een KPN ontvanger (met RF tv remote), maar dit is wel 100, wat zeg ik, wel 1000 stappen terug zeg…

Zojuist dan maar de app geprobeerd op TV. Geen zwarte balken tot nu toe… Maar de app starten na afsluiten lukt niet. Er gebeurd gewoon niets. Ofwel, TV eerst uit en weer aan… Kom op Odido. Je laat iedereen (net als KPN etc) een godsvermogen betalen (t.o.v. bijv. Duitsland), en dan kom je met dit?!!!

edit:

Hoe sluit je de TV app af? Normaal met de terugknop op de TV, maar nee dus. En op de Shield idem dito? 

Hi @leonkunst88, welkom op onze Community!

Ik heb al antwoord gegeven in een ander topic. De app afsluiten zou inderdaad moeten kunnen met de terug knop. Welke afstandsbediening gebruik je?


@Tommie van Odido 

ik gebruik de originele afstandsbediening van onze LG G1 TV. Bij drukken op de terug knop wisselt ie alleen van zenders (alsof ie naar de vorige zender gaat, en daarna weer vorige).

Maar stel, ik ga 10 zenders zappen, en ik ga pas na 11x op ‘terug’ drukken om uit de app te gaan, dat is zou natuurlijk niet werken. Ik wil gewoon als ik op terug druk, dat ik een melding zie; ‘weet je zeker dat je de app wilt afsluiten?’ zoiets…

 

En een optie om snel naar de gids te gaan, dat zou ook heel fijn zijn. Ipv 4-5x drukken door de opties heen (de gele knop op de remote lijkt nog niets te doen, wellicht dat jullie 'm daar onder kunnen zetten?)...


Hey @leonkunst88, bedankt voor de verduidelijking. We zijn op dit moment druk bezig met het gebruiksvriendelijker maken van de app. Ik mag hier nog niet al te veel over vertellen maar hopelijk zit er in een volgende update de fix hiervoor! 


Reageer