Skip to main content

Na een tijdje het te hebben aangekeken begint het nu toch te irriteren; Het televisiebeeld valt om de minuut uit voor 5 seconden. Dit houdt niet op totdat ik reset door de spanning van de mediabox te halen. Dit komt ongeveer 1x 2 weken week terug, Verder is het beeld soms bevroren en schiet de televisie daarna in de stress en start dan opnieuw op. Eea begon al toen ik de mediabox pas net had.. Heeft iemand dezelfde ervaring? 

Heb je de box bekabeld aangesloten? Dat is voor de stabiliteit wel handig.

Hallo ik heb box bekabeld aangesloten.

Hi @MarkDor, goed dat je dit laat weten! Ik ben er voor je. Weet dat ons TV team heel hard werkt aan de TV stream van de Mediabox, maar dat het bij sommige kan voorkomen dat het beeld af en toe wegvalt tot je een herstart doet. Hier loopt een onderzoek voor, we lossen dit echt zo snel mogelijk op. Ik zie dat jij 2 Mediaboxen hebt, merk je dit op beide? Of op één? Als je het op één merkt, zou je een kruistest kunnen doen. Wissel de Mediaboxen om en check of het probleem blijft waar het zat of mee gaat naar de nieuwe plek. Zo weet je gelijk of dit verschil maakt of niet!

Goedemorgen, ik heb maar 1 box van het type 4k tv box.. de ander was voor een extra tv en deze gebruik ik niet meer en ook geen afstandsbediening meer daarvoor. Dat uitwisselen lijkt mij geen optie..? 

Hi @MarkDor, je kan het voor de zekerheid testen, maar ik vermoed dat je hierop hetzelfde ervaart. Het probleem is in ieder geval bij ons bekend en ons tv team is bezig met een fix hiervoor. Een workaround hiervoor is door de Mediabox van de stroom af te halen voor 30 seconden en opnieuw op te starten.

Alle lopende issues en oplossingen omtrent de Mediabox vind je in dit topic: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Sorry voor het ongemak!

Reageer