Skip to main content

Mijn buurman met een illegaal IPTV abbootje van € 5 per maand heeft dus de EK wél in 4K. Maar sukkels zoals ik, die de hoofdprijs betalen dus niet.

Jullie providers gooien jullie eigen glazen in. Wat een illegale  Chinees dus moeiteloos lukt krijgen miljoenen bedrijven als jullie maar niet voor elkaar. Bizar. Overstappen wordt wel heel aantrekkelijk.

Wanneer gaan jullie dat eindelijk eens regelen?

 

Hallo @zad75455 

Je buurman loopt hierbij ook een risico op een flinke boete voor het illegaal streamen van auteursrechtelijk beschermde content.

Ik las ook dat Odido afhaakt van het doorgeven van NPO in UHD wat wel jammer is..


Mijn buurman met een illegaal IPTV abbootje van € 5 per maand heeft dus de EK wél in 4K. Maar sukkels zoals ik, die de hoofdprijs betalen dus niet.

Jullie providers gooien jullie eigen glazen in. Wat een illegale  Chinees dus moeiteloos lukt krijgen miljoenen bedrijven als jullie maar niet voor elkaar. Bizar. Overstappen wordt wel heel aantrekkelijk.

Wanneer gaan jullie dat eindelijk eens regelen?

 

Het EK wordt niet eens in 4K geproduceerd dus dat is wel heel knap 😉. Laat niet weg dat het UHD kanaal van de NPO wel eens doorgegeven mag worden ja (het ziet er namelijk fantastisch uit dit EK in HDR en echte Full HD)


Reageer