Beste tmobile
ik heb een aanvraag gedaan voor een 2de recoder.
maar heb nog steeds niks ontvangen.
ook nooit een bevestiging gehad.
waar blijft dat ding?
Beste tmobile
ik heb een aanvraag gedaan voor een 2de recoder.
maar heb nog steeds niks ontvangen.
ook nooit een bevestiging gehad.
waar blijft dat ding?
Hoi
Er is inderdaad iets misgegaan met jouw bestelling, sorry daarvoor! Mijn collega's pakken dit nu op en zullen het spoedig in orde maken. Het bedrag voor de tweede TV Box dat je eventueel te veel betaald hebt, zal uiteraard vergoed worden zodra de box eenmaal binnen is. Mag ik je verzoeken een berichtje te plaatsen in dit topic zodra je de box binnen hebt? Dan zorg ik ervoor dat je de periode waarin je vergoed moet worden, in het systeem gezet wordt.
Hallo Tmobile,
wil even laten weten dat ik de tvbox nu binnen heb gekregen. 15-01-2021
Hoi
UPDATE: volgens mijn berekeningen en de facturen die ik nagegaan ben, is er tot op heden nooit voor twee TV Boxen betaald. Daarom zal ik geen compensatie aanmaken, sorry voor de eerdere verwarring.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.