214999 oplossing?

  • 19 February 2024
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Reputatie 6
Badge
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 558 reacties

Ik zie dat topic

reeds gesloten is dus dan zou je wellicht ondertussen al een oplossing verwachten.

Maar nu probeer ik in Duitsland via de ipad app (Mini 6e gen) te kijken en wordt direct begroet met de beruchte 214999 code. Ik zag dat het bij één iemand afgedaan werd met de WiFi staat geen streaming toe maar hier doen YouTube, HBO Max en Prime Video het allemaal prima dus dat kan alvast weggelaten worden als oorzaak.

Probeer ik het op Android krijg ik een 514999 code (enkel via mobiel internet werkt het wel)

Dus wel benieuwd naar de uitkomst van het gesloten topic aangezien het nog niet opgelost lijkt?

Ter toevoeging: via een Microsoft/ Windows tablet en een browser werkt het wel gewoon via wifi

Nora van Odido 2 maanden geleden

Hi @apis4, ik wil dit graag voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en kunnen oplossen! 

Begrijp ik het goed dat je op de iPad en op het Android toestel allebei een foutmelding krijgt als je via de wifi gebruik probeert te maken van de app? Heb je de app ook al eens helemaal verwijderd en opnieuw gedownload? Mocht je toevallig gebruikmaken van een VPN, dan wil ik je vragen om deze uit te zetten. Mocht je hierna nog steeds dezelfde melding krijgen, dan zou ik graag nog de volgende informatie van je willen ontvangen:

  • Wat is het merk en het type van het Android toestel? 
  • Welke iOS en Android versie gebruik je? 

Zodra deze informatie binnen is, kan ik dit voor je doorzetten zodat de technische dienst voor je aan de slag kan gaan. 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @apis4, ik wil dit graag voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en kunnen oplossen! 

Begrijp ik het goed dat je op de iPad en op het Android toestel allebei een foutmelding krijgt als je via de wifi gebruik probeert te maken van de app? Heb je de app ook al eens helemaal verwijderd en opnieuw gedownload? Mocht je toevallig gebruikmaken van een VPN, dan wil ik je vragen om deze uit te zetten. Mocht je hierna nog steeds dezelfde melding krijgen, dan zou ik graag nog de volgende informatie van je willen ontvangen:

  • Wat is het merk en het type van het Android toestel? 
  • Welke iOS en Android versie gebruik je? 

Zodra deze informatie binnen is, kan ik dit voor je doorzetten zodat de technische dienst voor je aan de slag kan gaan. 

 

Reageer