Ik heb in mijn klantomgeving een tv klantnummer en pincode staan. Toen de monteur odido kwam installeren heeft hij mij een heel anders tv klantnummer en pincode doorgegeven. Degene in de odido app werkt niet. Het probleem is als volgt ik heb dus een extra zenderpakket aangevraagd die binnen een uur beschikbaar zou zijn. Op tv box niets te zien. Zou dit te maken kunnen hebben met dat ik op tvbox aangemeld ben met een ander nummer als in de app? Zo ja hoe los ik dit op en waarom in godsnaam 2 nummers.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op onze Community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt, dit zou nog wel eens de reden kunnen zijn. Ik help je graag om dit op te lossen, zodat je zo snel mogelijk van het nieuwe zenderpakket kunt genieten!
Wil je mij in een privébericht de TV Klantgegevens sturen die je van de monteur hebt gekregen? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.