2 maanden zonder tv

  • 25 April 2024
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Ik ben twee maanden geleden overgestapt. Nog steeds heb ik geen tv. Ik kreeg kapot media box en die blijf hangen op zoeken naar afstandbediening. Er is vrijwel onmogelijk om medewerker via chat te spreken en e-mail heb jullie niet. En keer was het gelukt, kreeg ik nieuwe afstandbediening, maar probleem bestaat. Verder ligt het niet eens aan afstandbediening want ik kan volume bijv uitzetten. Het is niet mogelijk om doorgaan of overslaan daardoor betaal ik al 2 maanden voor niks !!! Schande!!!

Nora van Odido 8 dagen geleden

Hi @Gosiur, ik wil je allereest van harte welkom heten op de Community! 😄 Ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken. 

Ik denk dat ik dé oplossing voor je heb! Wil je het modem en de Mediabox van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de Mediabox weer in het stopcontact stoppen. De Mediabox gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen. Wil je het me laten weten als het gelukt is? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Gosiur, ik wil je allereest van harte welkom heten op de Community! 😄 Ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij weer zorgeloos tv kan kijken. 

Ik denk dat ik dé oplossing voor je heb! Wil je het modem en de Mediabox van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de Mediabox weer in het stopcontact stoppen. De Mediabox gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen. Wil je het me laten weten als het gelukt is? 

Reageer