Ik ben sinds een paar dagen klant bij t-mobile en neem tv af via het nieuwe tv platform.
Moet ik op de tv box nu 1080i of 1080p instellen? Dit is mij niet duidelijk omdat de apple tv weer 1080p aangeeft in tv anywhere.
Dus wat stel je nu in op de amino 7x box?
Beste antwoord door Demi van Odido
@pvdh14 Allereerst van harte welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! Wij raden de resolutie 1080p50 aan voor het mooiste beeld. Je kan dit aanpassen in TV-menu > Account > Instellingen > TV Box > Resolutie. 1080i kan je eventueel ook kiezen. Deze resolutie kost minder bandbreedte, maar is ook van iets mindere kwaliteit van de 1080p.
@pvdh14 Allereerst van harte welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis! Wij raden de resolutie 1080p50 aan voor het mooiste beeld. Je kan dit aanpassen in TV-menu > Account > Instellingen > TV Box > Resolutie. 1080i kan je eventueel ook kiezen. Deze resolutie kost minder bandbreedte, maar is ook van iets mindere kwaliteit van de 1080p.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.