Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag hebben wij op 1 zender zwart beeld. We kijken draadloos tv via internet (Tmobile app), dus geen kast.

Op de Anywhere-app (mobiel) is de zender wel te zien, via internet (laptop) niet. 

Er is een ticket aangemaakt bij jullie Helpdesk maar helaas nog geen reactie. 

De app al verwijderd, kabels eruit, modem opnieuw opgestart, alle standaarddingen. 

Hallo @dhm1979  Welkom! Ik snap dat dit niet fijn is, maar over welke zender heb je het?


Hallo @dhm1979  Welkom! Ik snap dat dit niet fijn is, maar over welke zender heb je het?

 

172 Nick Jr


Hi @dhm1979, super dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik zie inderdaad dat mijn collega van de week een verzoek heeft ingediend, maar dat dit nog in behandeling is. Wel zie ik dat er nog wat informatie ontbreekt, die ik graag bij je op zou willen vragen. Zou jij mij kunnen voorzien van een antwoord op de volgende vragen:

  • Welke afstandsbediening gebruiken jullie?
  • Welke tv hebben jullie in huis? 
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is de te vinden bij de instellingen van de tv zelf)? 
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd?

Als jij hierop terug zou kunnen komen, dan zou dat perfect zijn. Ik zorg dan dat het verzoek wordt aangevuld met deze informatie en houd dan graag het onderzoek in de gaten. Zo weet ik zeker dat jij geen update gaat missen! 😊


  • Welke afstandsbediening gebruiken jullie? Onze Samsung afstandsbediening 
  • Welke tv hebben jullie in huis? Samsung modelcode UE43 U7120
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is de te vinden bij de instellingen van de tv zelf)? Geen idee, softwareversie T-KTSUDEUC-1320.4
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? 1.0.16

er zou gisteravond al gewerkt worden aan ons probleem, maar helaas.

we hebben niets anders ingesteld voordat de storing kwam, bij het kijken sprong het beeld op zwart


Hi @dhm1979, ontzettend bedankt voor deze informatie! Ik heb het aan het onderzoek toegevoegd, zodat dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Ook zie ik dat er gisteren al uitvoerig is getest door één van onze tv-specialisten en het issue is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Zoals ik hierboven ook al aangaf, wil ik graag als extra paar ogen het onderzoek voor je in de gaten houden. Zo kan ik je op de hoogte houden de aankomende dagen! 💪


Hi @dhm1979, ontzettend bedankt voor deze informatie! Ik heb het aan het onderzoek toegevoegd, zodat dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Ook zie ik dat er gisteren al uitvoerig is getest door één van onze tv-specialisten en het issue is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Zoals ik hierboven ook al aangaf, wil ik graag als extra paar ogen het onderzoek voor je in de gaten houden. Zo kan ik je op de hoogte houden de aankomende dagen! 💪


Hoi Lisa, bedankt voor je bericht. Verder onderzoek klinkt heel ingewikkeld. Hoop dat het probleem snel opgelost is. Uit alle zenders in het pakket is Nick Jr natuurlijk de favoriete zender van onze kinderen. 


Heel graag gedaan @dhm1979! Dat kan ik mij helemaal voorstellen en daarom ga ik ook elke dag checken of er al een nieuwe update beschikbaar is. Excuses voor het ongemak en ik duim ook dat ik de fix hiervoor snel met jou kan delen! 


Heel graag gedaan @dhm1979! Dat kan ik mij helemaal voorstellen en daarom ga ik ook elke dag checken of er al een nieuwe update beschikbaar is. Excuses voor het ongemak en ik duim ook dat ik de fix hiervoor snel met jou kan delen! 

Ik had nog een dingetje: ik kan Nick Jr wel via de TV anywhere app bekijken op mijn telefoon. Ik heb net via de app geprobeerd te streamen op onze tv dmv onze Chromecast, maar dat lukt helaas niet. Ik krijg dan de melding “No content to cast”. Andere zenders kan ik wel streamen naar onze tv.
 

Alsof Nick Jr er helemaal uit is gehaald. 


Hier exact het zelfde, alleen Nick junior werkt niet via de Chromecast ik heb er 2 in gebruik voor de tv's op de slaapkamers (word zelden gebruikt) bij Nick jr blijft de indicator constant ronddraaien.

Voor mij is het geen issue 


Hi @dhm1979, merci voor de aanvulling! Ik heb dit als notitie toegevoegd. Het blijkt dat Nick jr en Nick toons beide problemen hebben, dus mijn collega's zijn hier druk mee bezig.


Hi @dhm1979, merci voor de aanvulling! Ik heb dit als notitie toegevoegd. Het blijkt dat =Nick jr en Nick toons beide problemen hebben, dus mijn collega's zijn hier druk mee bezig.

De zender doet het weer half. We kunnen alles (terug)kijken van vandaag. Terugkijken van de vorige dag(en) lukt helaas nog niet.

Streamen vanaf de Chromecast werkt, ook alleen vandaag. 


Hi @dhm1979, wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie de zender weer konden bekijken afgelopen zaterdag! Ik zie dat het onderzoek nog steeds in volle gang is door onze IT-afdeling en dat er ook een andere partij is aangehaakt, dus ik wacht dit graag nog even af. Ik wil namelijk dat jullie alle dagen weer kunnen bekijken, dus hoop dat de oplossing snel aan het licht komt en ik die hier met je kan delen. Ik houd je op de hoogte!


Hi @dhm1979, wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie de zender weer konden bekijken afgelopen zaterdag! Ik zie dat het onderzoek nog steeds in volle gang is door onze IT-afdeling en dat er ook een andere partij is aangehaakt, dus ik wacht dit graag nog even af. Ik wil namelijk dat jullie alle dagen weer kunnen bekijken, dus hoop dat de oplossing snel aan het licht komt en ik die hier met je kan delen. Ik houd je op de hoogte!

De zender werkt helaas wederom niet. We krijgen weer zwart beeld en kunnen niet kijken. 

Ik heb de afgelopen dagen ook niets van Tmobile gehoord over de voortgang oid. 
 

Het begint nu wel vervelend te worden zo
 


Hi @dhm1979, het onderzoek is nog steeds in volle gang! Er is nog geen concrete update gedeeld vanuit de IT-afdeling de afgelopen dagen die ik hier kon delen. Ik houd het nog steeds goed in de gaten voor je. Excuses voor het ongemak, mijn collega's doen er echt alles aan om dit zo snel mogelijk te fixen! 


Is niet al wat meer over bekend, want bij mij werkt zender 172 ook niet. Dit als enige zender van het pakket.

Ook hier kijken wij via de tv met de tv app, geen tv kastje.


Hi @dhm1979, ik heb goed nieuws! Dit issue is opgelost. Ervaar jij dit ook of ervaar je net als @XmandyXx dat dit nog niet (goed) werkt? Ik heb meteen aan mijn collega's laten weten dat hier nog problemen mee zijn. Goed om te weten dat hier om de Smart TV App gaan. Ik ga er achteraan! 💪


Hi @dhm1979, ik heb goed nieuws! Dit issue is opgelost. Ervaar jij dit ook of ervaar je net als @XmandyXx dat dit nog niet (goed) werkt? Ik heb meteen aan mijn collega's laten weten dat hier nog problemen mee zijn. Goed om te weten dat hier om de Smart TV App gaan. Ik ga er achteraan! 💪


De zender werkt inderdaad weer. Vanaf vandaag zonder haperingen. Bedankt voor je hulp


Ook bij mij werkt de zender sinds vandaag, heel fijn!

Bedankt en goed weekend :)


Yay, super fijn om te lezen @dhm1979 en @XmandyXx! 😁 Heel graag gedaan. Veel kijk-plezier en maak er een mooi weekend van allebei!


Yay, super fijn om te lezen @dhm1979 en @XmandyXx! 😁 Heel graag gedaan. Veel kijk-plezier en maak er een mooi weekend van allebei!

Helaas hebben we sinds gisteren wederom zwart beeld (alleen zender 172 Nick jr).

Ik hoop niet dat ik elke week moet bellen en/of dit bericht moet posten, de oplossing die was gevonden lijkt een tijdelijke.

 

Graag een snelle oplossing vinden hiervoor. 


Hier inderdaad weer hetzelfde ook, zo typisch dat het steeds alleen deze zender is.

Hopelijk kan het snel opgelost worden.


@dhm1979 @XmandyXx Dank je wel voor het melden! Balen dat het weer zover is met deze zender. Het lijkt voor nu wel te werken op TV anywhere. Via deze weg kan je de zender voor nu dan nog bekijken. Het gehele onderzoek naar Nick jr zal ik vragen of dit weer heropend kan worden voor verder onderzoek. Hopelijk komt er hierna een permanente oplossing voor deze zender!


@XmandyXx Zou je mij nog wat aanvullende gegevens willen sturen over jouw smart-tv? Dat zou ons onwijs helpen bij het onderzoek! Ik heb de volgende gegevens nodig: 

Welke afstandsbediening gebruik je: 

Merk van de tv:

Type van het merk tv:

Welk besturingssysteem van de tv (in de instellingen van de tv zelf):

Welke versie van de smart-tv app gebruik je: 

 

Alvast heel erg bedankt!😁

 

 


@XmandyXx Zou je mij nog wat aanvullende gegevens willen sturen over jouw smart-tv? Dat zou ons onwijs helpen bij het onderzoek! Ik heb de volgende gegevens nodig: 

Welke afstandsbediening gebruik je: 

Merk van de tv:

Type van het merk tv:

Welk besturingssysteem van de tv (in de instellingen van de tv zelf):

Welke versie van de smart-tv app gebruik je: 

 

Alvast heel erg bedankt!😁

 

 

Die gegevens heb ik een maand geleden ook al in deze zelfde topic gezet:

 

  • Welke afstandsbediening gebruiken jullie? Onze Samsung afstandsbediening 
  • Welke tv hebben jullie in huis? Samsung modelcode UE43 U7120
  • Wat is het besturingssysteem van de tv (dit is de te vinden bij de instellingen van de tv zelf)? Geen idee, softwareversie T-KTSUDEUC-1320.4
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? 1.0.16

 


@dhm1979 Yes, die van jou hebben we al ontvangen inderdaad. Omdat er meer voorbeelden nodig zijn, had ik ook @XmandyXx in mijn reactie getagd om deze ook met ons te delen. 😅