Skip to main content

Goedenavond!

ik heb hetzelfde probleem.

 

Ik ben in het bezit van de Draytek modem en 2 Entone Kamai 510b tv boxen. Mijn abonnement is sinds 2-5 omgezet naar het nieuwe TV platform. Beide boxen hebben zo te zien succesvol de update ontvangen, maar slechts 1 van de 2 wil inloggen op het abonnement. De box die faalt is al meerdere keren opnieuw opgestart, evenals het modem, en diverse aansluit mogelijkheden zijn geprobeerd (ook op de plek waar de andere box wel succesvol kon inloggen).

De box blijft melden dat het klantnummer of de pincode onjuist zijn.

Als de box die wel werkt, wordt verhuisd naar de plek van de niet-werkende box, dan heb ik gewoon tv signaal, dus m.i. is hiermee de bekabeling uitgesloten?

Graag hoor ik adviezen wat ik nog kan proberen.

Hier zijn de gegevens van de niet-werkende box:

s/nxx-xxx8181

MAC xx:xx:xx:xx:4B:8A

 

Hoi @jardusz, super fijn dat je het zo uitgebreid getest hebt, dat maakt de oplossing erg makkelijk! Ik heb voor de zekerheid nog de TV Box uitgemeten en ik merk dat het niet helemaal lekker gaat met de TV Box die niet in wil loggen. Daarom heb ik een vervangende TV Box voor je aangevraagd en hierover ontvang je de komende dagen meer informatie en een bezorgmoment.

Ik weet zeker dat je hierna weer zorgeloos kan genieten! 😃


Hoi @jardusz, super fijn dat je het zo uitgebreid getest hebt, dat maakt de oplossing erg makkelijk! Ik heb voor de zekerheid nog de TV Box uitgemeten en ik merk dat het niet helemaal lekker gaat met de TV Box die niet in wil loggen. Daarom heb ik een vervangende TV Box voor je aangevraagd en hierover ontvang je de komende dagen meer informatie en een bezorgmoment.

Ik weet zeker dat je hierna weer zorgeloos kan genieten! 😃

 

Super 👍 bedankt voor bericht. Laat me even weten wat moet ik met de oude tv box doen?


Hi @jardusz, de oude TV Box hoef je niet meer retour te sturen naar ons maar kan je bij een milieustraat afgeven! 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je altijd bij ons terecht kan. Ik help je met alle liefde verder! 😊 


Reageer