Goedenavond!
ik heb hetzelfde probleem.
Ik ben in het bezit van de Draytek modem en 2 Entone Kamai 510b tv boxen. Mijn abonnement is sinds 2-5 omgezet naar het nieuwe TV platform. Beide boxen hebben zo te zien succesvol de update ontvangen, maar slechts 1 van de 2 wil inloggen op het abonnement. De box die faalt is al meerdere keren opnieuw opgestart, evenals het modem, en diverse aansluit mogelijkheden zijn geprobeerd (ook op de plek waar de andere box wel succesvol kon inloggen).
De box blijft melden dat het klantnummer of de pincode onjuist zijn.
Als de box die wel werkt, wordt verhuisd naar de plek van de niet-werkende box, dan heb ik gewoon tv signaal, dus m.i. is hiermee de bekabeling uitgesloten?
Graag hoor ik adviezen wat ik nog kan proberen.
Hier zijn de gegevens van de niet-werkende box:
s/nxx-xxx8181
MAC xx:xx:xx:xx:4B:8A