Skip to main content

[Update 20:00 uur] De problemen zijn verholpen. Mogelijk is het nodig om de TV Box nog even opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

2Update 15:25 uur] We zien dat veel klanten weer in kunnen loggen door de TV Box opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

2Update 13:50 uur] Op dit moment ontvangen we signalen van een aantal klanten dat zij niet (meer) kunnen registreren op de TV Box. We hebben dit in onderzoek en werken aan een oplossing. Updates plaatsen we in dit topic. 

 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC. 

[Update 15:25 uur] We zien dat veel klanten weer in kunnen loggen door de TV Box opnieuw op te starten. De stappen daarvoor vind je in dit topic.

 

Op dit moment ontvangen we signalen van een aantal klanten dat zij niet (meer) kunnen registreren op de TV Box. We hebben dit in onderzoek en werken aan een oplossing. Updates plaatsen we in dit topic. 

 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC. 



Na de vorige update heb ik een week via mijn telefoon tv moeten kijken.
Wanneer gaat het nu op gelost worden??

 


Klopt. Tv was ook half jaar gratis, dus nu opzeggen zou dom zijn. Dan verlies uk 2000 extra MB en 2,50 korting op mobiel. Kijk wel via pc of laptop en ga over jaar helemaal weg. Ook mobiel. 


Een fabrieksreset met een paperclip doet mogelijk wonderen..

Nou nee hoor ….

PS: ben al jaren klant. Een kei in het resetten van die rot box


Hoe kan ik van deze miskoop afgeraken?

-WiFi uitval

-Veel minder opties (opnemen ed.) dan beloofd

-Tv box resetten als nieuwe hobby.

Jullie tip om de tv box te resetten werkt niet, kan nog steeds niet inloggen.

 

 

 

Ik volg je ff. Heb dezelfde vraag na nog geen maand t-mobile-thuis te hebben 'gebruikt'. Voel me opgelicht.


Sinds 1 week T-mobile  nog geen dag ongestoord tv gekeken, herstarten, blokjes in beeld, opnieuw inloggen, ga zo maar door.

Nog 51 weken dan zijn we er weer van af, terug naar Ziggo, je wordt iedere keer als je belt in de maling genomen, het enige wat je hoort Sorry,

je kunt via de app tv kijken. Je hebt geen mogelijkheid om het contract te ontbinden, en coulance kennen ze niet.


De tv box doet het weer nu op dit moment. Gewoon aangezet. Volgens technische helpdesk is er een landelijk probleem door de software om het maar simpel te zeggen. Communicatie is wel slecht. Kostte me 40 min. Telefonisch dan


Sinds 1 week T-mobile  nog geen dag ongestoord tv gekeken, herstarten, blokjes in beeld, opnieuw inloggen, ga zo maar door.

Nog 51 weken dan zijn we er weer van af, terug naar Ziggo, je wordt iedere keer als je belt in de maling genomen, het enige wat je hoort Sorry,

je kunt via de app tv kijken. Je hebt geen mogelijkheid om het contract te ontbinden, en coulance kennen ze niet.

Alsof ik mezelf lees! 


Sinds 1 week T-mobile  nog geen dag ongestoord tv gekeken, herstarten, blokjes in beeld, opnieuw inloggen, ga zo maar door.

Nog 51 weken dan zijn we er weer van af, terug naar Ziggo, je wordt iedere keer als je belt in de maling genomen, het enige wat je hoort Sorry,

je kunt via de app tv kijken. Je hebt geen mogelijkheid om het contract te ontbinden, en coulance kennen ze niet.

Alsof ik mezelf lees! 

Heel herkenbaar en wat een ongelooflijk slechte zaak. Geen enkele info over termijnen van oplossingen. Geen enkele zinnige informatie over de storing, die bij mij sinds 3 mei speelt. Totaal respectloos om zo met betalende klanten om te gaan. Het callcenter ervaar ik als eerlijk en positief maar ik overweeg mijn betaling te verminderen met de tijd dat ik geen diensten heb kunnen afnemen. Dit is te triest voor woordsn


Goedemiddag all, we hebben eergisteren en gisteren problemen ervaren met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Gisteravond om 20:00 uur hebben we de oplossing gevonden!

Je kunt door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

De stappen daarvoor vind je in dit topic.

Mocht je toch nog problemen ervaren, geef een seintje in dit topic. Dan zorg ik ervoor dat het ook bij jou 100% functioneert!


Goedemiddag all, we hebben eergisteren en gisteren problemen ervaren met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Gisteravond om 20:00 uur hebben we de oplossing gevonden!

Je kunt door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

De stappen daarvoor vind je in dit topic.

Mocht je toch nog problemen ervaren, geef een seintje in dit topic. Dan zorg ik ervoor dat het ook bij jou 100% functioneert!

En hoe zit het probleem bij inschakelen van de TV BOX het beeldscherm vaak zwart blijft en regelmatig bij inschakelen de TV BOX weer uitschakel. En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten. Ik ben er een beetje klaar mee.


Goedemiddag all, we hebben eergisteren en gisteren problemen ervaren met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Gisteravond om 20:00 uur hebben we de oplossing gevonden!

Je kunt door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

De stappen daarvoor vind je in dit topic.

Mocht je toch nog problemen ervaren, geef een seintje in dit topic. Dan zorg ik ervoor dat het ook bij jou 100% functioneert!

En hoe zit het probleem bij inschakelen van de TV BOX het beeldscherm vaak zwart blijft en regelmatig bij inschakelen de TV BOX weer uitschakel. En moet ik wederom de stroom eraf halen en weer opnieuw opstarten. Ik ben er een beetje klaar mee.

Hier net zo. Zet tv aan, 2 minuten beeld en dan error, stekker eruit, stekker erin.... het heen en weer krijg ik ervan. T mobile verkoopt gebakken lucht als het om interactieve tv gaat! Schandalig!


Hier is hij de tv gisteravond spontaan beginnen spelen, tot nu toe doet hij het nog steeds


Mijn tv box doet niks. Geen inlog scherm. 


Sinds gisteren geeft de TV box links bovenin drie puntjes weer en ik zie een haperend beeld van NPO 1. Ook na herhaaldelijk resetten van de box en van de modem, of allebei, helpt dit niks. TV beeld is niet om aan te kijken en je kan verder niks kiezen.


@tammyboy Goed dat je ernaar vraagt, dit lijkt me echter een ander issue dat niet gerelateerd is aan het registratieprobleem. Ik zie dat je 3 TV Boxen hebt, ervaar je dit bij alle boxen zo? Een fabrieksreset werkt meestal goed. Zou je deze willen uitvoeren? Houd er rekening mee dat je dan wel alles terugzet naar de fabrieksinstellingen. Aangepaste wachtwoorden etc. komen te vervallen. Check dit topic voor de uitleg: Hoe voer ik een factory reset uit?.

@GCT Wat voor foutmelding krijg je te zien? Gelukkig heb je via mijn collega een monteursticket aan laten maken, zo kan Guidion straks jouw beeld weer werkend krijgen. Is alles goed gegaan met het inplannen van de afspraak of kan ik je nog ergens mee helpen?

@Chrisenmiranda Dat is fijn om te horen, werkt het nog steeds naar behoren? :smile:

@Desiree78 Wat frustrerend dat je niet eens een inlogscherm krijgt! Gelukkig heb je dit uitgezet bij de technische dienst en gaan zij ermee aan de slag. Normaliter is de verwerkingstijd maximaal 4 tot 7 werkdagen, dit kan door de enorme drukte en nieuwe veiligheidsprotocollen oplopen tot maximaal 17 dagen. Sorry voor het ongemak! 

@Maple Leaf Zo te zien is jouw beeld weer helemaal in orde, strookt dat met je eigen bevindingen van de afgelopen twee dagen? Ik constateer geen verlies in streamkwaliteit sinds gisterochtend. Als er wel nog problemen zijn, dan verzoek ik je mij via een privebericht te contacteren. Stuur alsjeblieft gelijk het MAC-adres en serienummer van je TV Box mee, dan check ik hoe ik je ga helpen! 


@tammyboy Goed dat je ernaar vraagt, dit lijkt me echter een ander issue dat niet gerelateerd is aan het registratieprobleem. Ik zie dat je 3 TV Boxen hebt, ervaar je dit bij alle boxen zo? Een fabrieksreset werkt meestal goed. Zou je deze willen uitvoeren? Houd er rekening mee dat je dan wel alles terugzet naar de fabrieksinstellingen. Aangepaste wachtwoorden etc. komen te vervallen. Check dit topic voor de uitleg: Hoe voer ik een factory reset uit?.

@GCT Wat voor foutmelding krijg je te zien? Gelukkig heb je via mijn collega een monteursticket aan laten maken, zo kan Guidion straks jouw beeld weer werkend krijgen. Is alles goed gegaan met het inplannen van de afspraak of kan ik je nog ergens mee helpen?

@Chrisenmiranda Dat is fijn om te horen, werkt het nog steeds naar behoren? :smile:

@Desiree78 Wat frustrerend dat je niet eens een inlogscherm krijgt! Gelukkig heb je dit uitgezet bij de technische dienst en gaan zij ermee aan de slag. Normaliter is de verwerkingstijd maximaal 4 tot 7 werkdagen, dit kan door de enorme drukte en nieuwe veiligheidsprotocollen oplopen tot maximaal 17 dagen. Sorry voor het ongemak! 

@Maple Leaf Zo te zien is jouw beeld weer helemaal in orde, strookt dat met je eigen bevindingen van de afgelopen twee dagen? Ik constateer geen verlies in streamkwaliteit sinds gisterochtend. Als er wel nog problemen zijn, dan verzoek ik je mij via een privebericht te contacteren. Stuur alsjeblieft gelijk het MAC-adres en serienummer van je TV Box mee, dan check ik hoe ik je ga helpen! 

@Jason Tot op heden werkt alles terug normaal. Ook begin gemist doet het, en niet meer de vraag gehad om te registreren of aan te melden.🤞👌👍


Helaas blijkt het niet kunnen registreren probleem nog steeds te bestaan, na alle instructies te hebben opgevolgd geen resultaat. T-mobile los dit nu eens een keer op!!!


Jammer dat niemand van de moderatoren reageert. Slechte service van Tmobile, nu al spijt van de bestelling Tv kastje. Ik moet het nu doen met tv-anywhere ,wat het wel doet af en toe, vaak alleen geluid en geen beeld.


@hagees ,

Wat vervelend dat het niet lukt. Je kan ook even een privé bericht sturen aan een van de moderatoren,bijvoorbeeld naar @Brian of naar @Jason . Zodra ze dan tijd hebben reageren ze vanzelf en dan is de oplossing meestal dichtbij:wink: .


Hoi @hagees,

Het topic dat je hebt geopend met dezelfde vraag heb ik inmiddels beantwoord, namelijk dit topic. Voor de problemen die je ervaart met TV Anywhere: zou je de TV Anywhere App opnieuw kunnen installeren? Is de Wifi of het 4G-signaal sterk genoeg op de plek waar je TV Anywhere probeert te kijken? Met welk toestel ervaar je problemen? Wij lossen het heel graag voor je op!


Reageer