Skip to main content
Sticky

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.
Toon eerste reactie

280 reacties

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 24 april 2025
Luuk Willems schreef:
Luuk Willems schreef:
Luuk Willems schreef:

Update: deze ochtend doet die het weer, gelukkig.

Update vanaf 20-04:

De TV App is weer helemaal van't padje… App verwijdert → Opnieuw geinstalleerd, niks geholpen.

=Ik kan helaas niet normaal TV kijken. Hij laad geen enkel programma ‘er gaat iets mis, probeer je het nog een keer?’ staat er overal.. Soms is er opeens geluid, dan even beeld 5 sec en weer zwart. Dan weer  … (drie puntjes in beeld), dan weer ‘probeer het nog een keer’.. Verschrikkelijk irritant. Probeer de hele tijd… maar geen enkel effect.

Mijn eigen work-around: 

1. Pauze zetten
  2. 20 sec terug spoelen
  3. Dan kijken, dan kan ik een programma kijken

Live kijken kan simpelweg niet meer.. Hoor graag hoe dit zit en wanneer dit opgelost wordt? 
Hoop dat er reactie komt binnen enkele dagen. Thanks in advance!

Modelcode: 

Sinds deze avond dit probleem ook gezien. Steeds even beeld en dan de melding “er gaat iets mis….”

QE65QN93BATXXN

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 25 april 2025

Het lijkt weer te werken. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en opnieuw ingelogd. Ik heb de app dus niet alleen opnieuw geïnstalleerd, maar echt verwijderd en daarna weer opnieuw opgezocht in de store en geïnstalleerd. Ik zie nu ook in de details van de app dat het geen beta versie meer is, maar gewoon de huidige versie. Na deze actie werkt de app weer goed bij mij.

• is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 28 april 2025
Demi van Odido schreef:

Hi allemaal, mijn excuses dat er geen reactie meer is geweest in dit topic. Ik geef jullie wel graag een update. Deze week zijn we begonnen met de uitrol van de nieuwe versie 2.0.5184 voor de 2022 en 2023 modellen. Zodra deze ook beschikbaar komt voor de 2024 modellen, laten we dit weten. Voor nu staat de beta ook even op on hold omdat de uitrol versie dezelfde is als de beta versie. Laten jullie weten hoe het gaat met de nieuwe versie? We zijn benieuwd!

Dit bericht is ondertussen 16 dagen oud. Al nieuws voor de 2024 toestellen?

• is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 16 mei 2025
Reijno schreef:

R

Reijno

15 dagen geleden

Hi Tommie,

heb van jullie 2 maanden geleden een BETA TEST avtivation code ontvangen voor mijn SAMSUNG 32" The Frame om met ODIDO TV app te kunnen tv kijken. Echter de code bij invoer geeft probleem melding: FOUTCODE 1544202 not supported this model. Heb jullie mailtje gestuurd maar wordt niet op gereageerd. Vandaar dat ik het via deze weg probeer...Heb ik wel de juiste APP ontvangen voor mijn toestel?

Ik heb meer dan een maand geleden dit al aangegeven. Zelfde foutcode. Van niemand een reactie op gehad...

• is een King Poster
  • 53 reacties
  • 25 mei 2025

Ik weet niet wat er met de app is. Hij werkte tot voor kort eigenlijk prima. Nu loopt weer regelmatig het geluid niet synchroon en houd hij niet vast dat ik alleen favoriete zenders wil zien. Dit moet ik iedere keer opnieuw instellen. Vind het best jammer, heb het gevoel dat alles jullie iets aanpassen iets anders weer niet goed functioneert.

• is een King Poster
  • 53 reacties
  • 27 mei 2025
Banjer1969 schreef:

Ik weet niet wat er met de app is. Hij werkte tot voor kort eigenlijk prima. Nu loopt weer regelmatig het geluid niet synchroon en houd hij niet vast dat ik alleen favoriete zenders wil zien. Dit moet ik iedere keer opnieuw instellen. Vind het best jammer, heb het gevoel dat alles jullie iets aanpassen iets anders weer niet goed functioneert.

Any news?

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 28 mei 2025

Hi ​@Michaelvalm, in principe zou het voor de 2024 modellen wel goed moeten werken en is de update voor het 2024 model ook in april uitgerold. Heb je inmiddels ook versie 2.0.5184 en hoe werkt de app? Het probleem dat nu nog bij ons bekend is, is het probleem dat je regelmatig weer opnieuw moet inloggen. Hiervoor is wel al een fix geleverd voor in de nieuwere versie, maar dit wordt nog intern uitvoerig getest. 

@Luuk Willems Dit is inderdaad een 2022 model. Het probleem met dat de TV geen tv meer kan afspelen nadat de tv in stanby is geweest, is bekend. Ook voor dit probleem is een fix geleverd en wordt deze momenteel nog getest. De workaround voor in de tussentijd is om de TV zelf van de stroom af te halen en weer aan te sluiten. Dit lost het dan op. 

@Frans Breedijk we zijn er inderdaad bezig met een fix voor op de 2024 versie. Deze wordt nog intern getest. Mocht de versie eerst ook nog naar beta komen, dan laten we dit hier in het topic weten! 

@CeeGee wat gek dat de code steeds niet werkt. Ik heb teruggezocht in dit topic en klopt het dat dit je tv model is: UE43CU7020KXXN? Dit zou een model uit 2024 moeten zijn. Echter is de nieuwste versie in productie ook de nieuwste versie in beta op dit moment. De beta code heeft dan ook geen zin omdat je al de nieuwste versie op dit moment hebt. Mocht er uiteraard weer een nieuwe beta versie beschikbaar komen, dan laten we dit weten en kan ik opnieuw voor je kijken voor een code!

@Banjer1969 Dit probleem komt mij zelf niet bekend voor. Uit welk bouwjaar komt jouw Samsung TV? Lost het probleem zich eventueel op als je de stroom van de tv afhaalt en opnieuw opstart? Zo niet, kan je mij aangeven op welk zenders je dit ervaart en heb je een voorbeeld van een programma met datum en tijdstip? Dan kunnen we hier gerichter naar kijken. Dank je wel alvast!

• is een King Poster
  • 53 reacties
  • 28 mei 2025

Hi dat hij steeds van zijn favorieten springt heeft niets met een zender te maken 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2447 reacties
  • 29 mei 2025

Hoi ​@Banjer1969, ik wil dit graag verder onderzoeken! Daarom ben ik benieuwd uit welk bouwjaar jouw Samsung TV komt. Ook ontvang ik toch een specifiek voorbeeld met zender, programma, datum en tijdstip. Dan kunnen we het meteen voor je doorzetten naar de technische dienst! 😊

• is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 30 mei 2025

Toch leuk dat je na een maand antwoord krijgt op je bericht…

Ik krijg zeer sterk de indruk dat de community weinig tot geen prioriteit heeft bij Odido. Hierdoor werkt deze dus ook slecht. En ik vind het erg waardeloos dat degene die dit topic aan heeft gemaakt niet meer/nergens meer op reageert (nadat je 2x aan hebt gegeven dat je een niet werkende code hebt gekregen).

Maar goed: de ‘nieuwe’ Odido t.v. app werkt. Nog niet helemaal geweldig: ik krijg regelmatig als ik hem aanzet 4 puntjes te zien. Soms verdwijnen deze en start de app op, regelmatig moet ik de t.v. ergens anders op zetten (internet o.i.d.), dan weer terug naar de Odido t.v. app en dan start deze opnieuw op. Of ik moet de t.v. resetten en de app dan weer opnieuw openen. Beetje irritant is het, maar heb nu zoiets van beter dit dan hoe het eerder was.

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 3 juni 2025
Demi van Odido schreef:

Hi ​@Michaelvalm, in principe zou het voor de 2024 modellen wel goed moeten werken en is de update voor het 2024 model ook in april uitgerold. Heb je inmiddels ook versie 2.0.5184 en hoe werkt de app? Het probleem dat nu nog bij ons bekend is, is het probleem dat je regelmatig weer opnieuw moet inloggen. Hiervoor is wel al een fix geleverd voor in de nieuwere versie, maar dit wordt nog intern uitvoerig getest. 

@Luuk Willems Dit is inderdaad een 2022 model. Het probleem met dat de TV geen tv meer kan afspelen nadat de tv in stanby is geweest, is bekend. Ook voor dit probleem is een fix geleverd en wordt deze momenteel nog getest. De workaround voor in de tussentijd is om de TV zelf van de stroom af te halen en weer aan te sluiten. Dit lost het dan op. 

@Frans Breedijk we zijn er inderdaad bezig met een fix voor op de 2024 versie. Deze wordt nog intern getest. Mocht de versie eerst ook nog naar beta komen, dan laten we dit hier in het topic weten! 

@CeeGee wat gek dat de code steeds niet werkt. Ik heb teruggezocht in dit topic en klopt het dat dit je tv model is: UE43CU7020KXXN? Dit zou een model uit 2024 moeten zijn. Echter is de nieuwste versie in productie ook de nieuwste versie in beta op dit moment. De beta code heeft dan ook geen zin omdat je al de nieuwste versie op dit moment hebt. Mocht er uiteraard weer een nieuwe beta versie beschikbaar komen, dan laten we dit weten en kan ik opnieuw voor je kijken voor een code!

@Banjer1969 Dit probleem komt mij zelf niet bekend voor. Uit welk bouwjaar komt jouw Samsung TV? Lost het probleem zich eventueel op als je de stroom van de tv afhaalt en opnieuw opstart? Zo niet, kan je mij aangeven op welk zenders je dit ervaart en heb je een voorbeeld van een programma met datum en tijdstip? Dan kunnen we hier gerichter naar kijken. Dank je wel alvast!

Hallo Demi,

Het probleem wat Luuk Willems beschrijft gebeurt ook regelmatig bij mij. Ik houdt de stand-by knop op mijn afstandbediening even een tijdje ingedrukt zodat de tv helemaal opnieuw opstart. Dit verhelpt het probleem ook en is minder werk dat de stekker uit en in het stopcontact doen. Wellicht heeft iemand wat aan die informatie.

enig idee wanneer de fix voor dit probleem gereed is?

groet.

• is een King Poster
  • 53 reacties
  • 4 juni 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Banjer1969, ik wil dit graag verder onderzoeken! Daarom ben ik benieuwd uit welk bouwjaar jouw Samsung TV komt. Ook ontvang ik toch een specifiek voorbeeld met zender, programma, datum en tijdstip. Dan kunnen we het meteen voor je doorzetten naar de technische dienst! 😊

Uit 2023. Maar het uit de favorieten gaan heeft totaal niets te maken met welke zender je zit. 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 juni 2025

Goedemorgen,

Helaas hier ook al lange tijd hetzelfde probleem met de Odido tv app (foutmelding dat er iets mis gaat). Kan ik de Beta versie ontvangen?

Het betreft een Samsung QE65Q80BATXZT met SMART afstandsbediening 

Groeten, Peter

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 juni 2025

Bij mij ook al twee maanden gedoe en het wordt steeds erger.

QE55S93C uit 2023

Met Smart remote 

Graag ontvang ik de beta code

• is een King Poster
  • 53 reacties
  • 2 juli 2025

Jammer het is een hele tijd goed gegaan maar de laatste tijd steeds eruit. Al helemaal naar fabrieksinstellingen gegaan met TV en alles opnieuw geïnstalleerd. Het favorieten probleem lijkt hierdoor opgelost. Maar nu verbreekt hij achter elkaar steeds de verbinding. Ik heb hier een vrouw die er gek van word. Wat veranderen jullie toch steeds, als het een werkt doet het andere het weer niet of slecht. Kunnen jullie mij aub een nieuw kastje sturen die app is waardeloos.

• is een King Poster
  • 64 reacties
  • 6 juli 2025

@Tommie van Odido ,kan ik ook nog een voucher krijgen?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 8 augustus 2025
Teresa van Odido schreef:

@Banjer1969 en ​@WimWies Sorry voor de late reactie. Ik heb de code meteen voor jullie aangevraagd. Zodra ik deze ontvang, stuur ik deze gelijk naar jullie door in een privébericht. 

@DeMeuff ​@evanwasbeek Willen jullie je community profiel nog aanvullen met de ontbrekende gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN)? Dan is de verificatie compleet en vraag ik de codes meteen voor jullie aan! Geven jullie een seintje als je zover bent? 

We zijn nu 5 maanden later, maar ik heb geen code ontvangen.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 augustus 2025

Sinds de laatste app-versie is uitgerold, merk ik dat de stabiliteit verder is verslechterd. Steeds vaker verschijnt de melding “Netwerkproblemen, probeer het opnieuw”, terwijl het zendergeluid op de achtergrond gewoon doorloopt. De enige manier om de tv weer aan de praat te krijgen, is door een reset (powerknop ingedrukt houden). Daarna werkt hij weer tijdelijk.

De app wordt telkens keurig afgesloten voordat de tv wordt uitgezet, maar dit lijkt geen verschil te maken. Andere apps zoals Videoland, Netflix, NPO en Kijk werken probleemloos, zonder vergelijkbare storingen.

• Appversie: 2.0.5184
  • TV-model: QE65QN800BTXXN

• is een King Poster
  • 64 reacties
  • 18 augustus 2025

Bij mij precies hetzelfde 

• is een King Poster
  • 41 reacties
  • 19 augustus 2025

Ik heb ook hetzelfde probleem dit is onwerkbaar, wij gebruiken de app als primair TV dus zonder BOX. Kunnen jullie dit niet weer oplossen met een BETA?

• 1 reactie
  • 19 augustus 2025

Hallo!

Ook wij hebben een tv uit 2022 en werden hierheen gestuurd voor de bèta code voor een andere app. Graag ontvangen wij die. 

Groeten Simone

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 augustus 2025

Sinds de update werkt de TV app niet meer, zoals eerder ook al het geval was. De Beta loste het toen voor me op, dus zou graag weer meedoen.

-ik gebruik de afstandsbediening die bij de tv is geleverd. 
-Samsung

-Samsung QE65S95BATXXC

-OS TV: Tizen

-TV software versie: T-PTMDEUC-1661.1, BT-S

-Laatste versie van app is geïnstalleerd   

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 augustus 2025

Hier werkt de app ook voor geen meter. Alle zenders storing.

Ue55au7040kxxn

2024.

Heb mijn abbo aangepast en een kastje besteld. Maar die word ook maar niet verstuurd.. beetje chaos bij odido lijkt het wel. 🤣

Ook ik zou graag meedoen met de Bèta. 
QE65Q73DATXXN 

2024

Samsung

• 1 reactie
  • 23 augustus 2025

Ik wil ook graag meedoen met de Bèta test.

Modelcode: QE65S85DAEXXN

Bouwjaar 2024.

Samsung

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen