Skip to main content
Sticky

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.
Toon eerste reactie

229 reacties

• is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 19 maart 2025

Feedback over de app op de samsung s95b:

Alles werkt hier naar behoren muv de AC3 output. Alles blijft hier stereo als ik die optie aan zet.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 19 maart 2025

Hint, tip voor wie de The Frame ab heeft een die cijfers dus niet kan invoeren: sluit een toetsenbord aan EN VOER DE CIJFERS NIET NIET NIET IN MET HET NUMERIEKE TOETSENBORD MAAR MET DIE IN HET REGULIERE TOETSENBORD.  Heeft mij maar een dik uur en de nodige frustratie gekost, dus doe er je voordeel mee :-)

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 20 maart 2025

Ik ben er klaar mee. 

2x over een voucercode gekregen van ​@Tommie van Odido. Beide 3x geprobeerd in te voeren, extra gelet op hoofd- en kleine letters en ik krijg elke keer: Foutcode: 1544202 not supported this model. 

Ik blijf er niet mee aan de gang. Dan maar geen beta test. Ik wacht wel af totdat Odido het lek boven heeft en er een verbeterde app is.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@Erwin 054, ​@motormuis22, ​@FamvdTop, ​@nl2bzw, ​@Geertvw en ​@CeeGee, ik heb jullie een vouchercode opgestuurd. Mijn excuus voor de vertraging, het topic wordt vaak beantwoord en komt hierdoor achteraan in de lijst te staan.

Hey ​@BSpr, de Béta werkt alleen voor modellen na 2022.       

@Frans Breedijk, we hebben nog geen update over de foutmelding. Er is wel een nieuwe versie opgestuurd naar Samsung voor goedkeuring, dit kan echter minimaal 3 weken duren. Hopelijk wordt de versie goedgekeurd zodat we uit de Béta kunnen stappen. 

Hoezo heb ik geen code ontvangen? Ik zit nu ook al weken te wachten op tv. Eerst voordat jullie klantenservice me hierop wees en nu zit ik hier weer in de wachtkamer... 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen