Skip to main content
Sticky

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.
Toon eerste reactie

231 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 13500 reacties
  • 21 februari 2025

Hi ​@CeeGee & ​@John-071, ik heb een vouchercode voor jullie opgevraagd. Zodra ik ze heb zal ik ze opsturen!

Hi ​@Frans Breedijk, de leverancier is dit op dit moment aan het onderzoeken. Hopelijk is er snel een oplossing voor de foutmelding! 

• is een King Poster
  • 45 reacties
  • 21 februari 2025

Kan je op meerdere tv's testen? En wanneer gaat deze app live? Hij werkt hier al maanden prima

• is een King Poster
  • 26 reacties
  • 22 februari 2025

Kan ik nog meedoen met de bèta? Heb de laatste dagen steeds vaker zwart beeld bij het zappen. Als ik dan 1 zender verder ga en weer terug ga dan heb ik wel beeld.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 februari 2025

Ik vraag graag een voucher aan voor de beta versie.

Ons model is:

55QN93B

Hopelijk kan ik nog deelnemen / testen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 13500 reacties
  • 24 februari 2025

Hey ​@Banjer1969, dat kan maar dan moet je een extra vouchercode krijgen van ons. De vouchercode werkt namelijk maar 1 keer.

Hi ​@MeKe & ​@DvH0801, ik heb jullie een vouchercode toegestuurd via privéberichten. De instructies staan in de opening post van het topic! 

• is een King Poster
  • 45 reacties
  • 24 februari 2025

Heb je er nog 1 voor mij dan?

QE43Q60DAUXXN

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 februari 2025

Hoi, ook ik doe graag mee aan de beta. Huidige app is onbruikbaar door steeds zwart beeld bij zender wisselen…..

Model: QE65QN800BTXXN

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 februari 2025

Ik meld me graag aan voor de beta.

Model Qe65qn93catxxn

• is een King Poster
  • 26 reacties
  • 24 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Banjer1969, dat kan maar dan moet je een extra vouchercode krijgen van ons. De vouchercode werkt namelijk maar 1 keer.

Hi ​@MeKe & ​@DvH0801, ik heb jullie een vouchercode toegestuurd via privéberichten. De instructies staan in de opening post van het topic! 

Dank je wel, echter hier ook foutcode 1544202. 
Model: QE65S93CATXXN

65" OLED 4K Smart TV S93C (2023)

Bekabeld, Wifi en hotspot geprobeerd. Allemaal zonder succes.

• is een King Poster
  • 45 reacties
  • 25 februari 2025

Hebben jullie nog een testcode voor mij.

QE43Q60DAUXXN

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen?

Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:

• Modelnummer van je Samsung smart-tv.

Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.

Waar vind ik het modelnummer?

Fysiek:

Softwarematig:

Ga in het menu van je tv naar: Instellingen > Ondersteuning > Over deze TV

Twijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.

Toestel geschikt? Meld je aan!

Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.

Hoe installeer ik de Bèta-versie van Odido TV?

We hebben de instructies van Samsung beschikbaar gesteld (zie bijlage) om de voucher code in te voeren en de Bèta-versie van Odido TV te installeren. Niet alle afstandsbedieningen (vooral geleverd bij smart monitors) ondersteunen het invoeren of oproepen van een virtueel toetsenbord. Lukt het niet met je afstandsbediening? Dan kunnen wij vanuit Odido hier verder geen support op leveren.

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

• Model Samsung TV en afstandsbediening:
  • Wat werkt niet goed of kan beter:
  • Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de huidige Odido TV app voor Samsung tv's?

Hoe de voucher activeren?

Download bij attachments.

Ik ben door Odido support hiernaartoe berwezen voor mijn probleem en wil nu ook de betaversie downloaden dus een voucher.

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 26 februari 2025

@WimWies Dan moet je even je typenummer doorgeven, zie handleiding.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 februari 2025
CeeGee schreef:

Ja. Sorry, modelnummer: QE55QN85CATXXN van 12/30/2023

• is een King Poster
  • 45 reacties
  • 27 februari 2025
Banjer1969 schreef:

Hebben jullie nog een testcode voor mij.

QE43Q60DAUXXN

Leest iemand van Odido dit nog?

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025
WimWies schreef:
CeeGee schreef:

Ja. Sorry, modelnummer: QE55QN85CATXXN van 12/30/2023

@CeeGee hoe gaat dit nu verder?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 februari 2025

Nogmaals, zou ik ook de beta activeringscode mogen ontvangen?

Model: QE65QN800BTXXN

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 28 februari 2025

@WimWies Je krijgt als het goed is via iemand van Odido (​@Tommie van Odido in mijn geval) in een privébericht een code toegestuurd. Die voer je in via apps (zie een reactie in het begin van dit topic hoe je dat doet) en dan moet het werken.

Maar… bij mij tot op heden nog niet. Privébericht gestuurd: tot op heden nog geen reactie op mogen ontvangen. 

@Banjer1969 geen idee of dit nog gelezen wordt. De ene keer denk ik van wel, de andere keer...

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 28 februari 2025

Tot op heden heb ik geen succes met de Béta-test. Code gekregen van ​@Tommie van Odido: blijf een foutcode krijgen, meerdere keren geprobeerd. Tommie van Odido geantwoord via het privébericht waarin ik de code gekregen heb dat de code niet werkt (ruim 5 dagen geleden): nog geen reactie op mogen ontvangen…

Zou graag de béta-test-app willen proberen: een aantal opnames spelen niet meer af via de originele Odido-app op mijn Samsung t.v. Ben nu met een oude telefoon en de Odido app deze opnamens aan het casten naar de t.v. Werkt wel, maar is redelijk wat gedoe.

• Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 1 maart 2025

Kansloos is het, irritatielevel is hoog hier.

ook de beta app is slecht, het is 2025 en een app goed werkend krijgen lukt blijkbaar niet bij Odido.

• is een King Poster
  • 45 reacties
  • 2 maart 2025

Nog steeds geen reactie ook niet op privebericht. Werkt alleen Tommie nog bij Odido?

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 268 reacties
  • 2 maart 2025
CeeGee schreef:

Tot op heden heb ik geen succes met de Béta-test. Code gekregen van ​@Tommie van Odido: blijf een foutcode krijgen, meerdere keren geprobeerd. Tommie van Odido geantwoord via het privébericht waarin ik de code gekregen heb dat de code niet werkt (ruim 5 dagen geleden): nog geen reactie op mogen ontvangen…

Zou graag de béta-test-app willen proberen: een aantal opnames spelen niet meer af via de originele Odido-app op mijn Samsung t.v. Ben nu met een oude telefoon en de Odido app deze opnamens aan het casten naar de t.v. Werkt wel, maar is redelijk wat gedoe.

Gewoon lekker de Google Chromecast met TV of Streamer aanschaffen en daarop de Odido TV app gebruiken. Die is final en werkt perfect! Die voor Samsung is en blijft een doffe ellende. 

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 2 maart 2025

@Michel281: ik heb de T-mobile t.v. ontvangers nog, maar dacht: smart t.v., Odido app, scheelt toch weer € 7,50 per maand. Ok, geen wereldbedrag, maar toch.

Maar deze kastjes moet je nog verbinden via een lan-kabel, was ook geen probleem. Nu zag ik echter bij een vriendin van me met een nieuw abonnement de nieuwe t.v. ontvanger: op wifi. 

Nu heb ik laatst (voor op de camping o.i.d., 2de hands) een goedkoop Android t.v. boxje gekocht: ding speelt alles af. En dan ook echt alles. Heb deze voor de zekerheid met een verbindingsset aangesloten (ook lan dus): heb hem nu boven op de niet-smart-t.v. draaien. Zonder problemen. Zou ook nog via wifi kunnen…

Maar blijkbaar is de app i.c.m. een jonge Samsung t.v. een drama...

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8676 reacties
  • 2 maart 2025
CeeGee schreef:

Je ziet dat het topic ook heet "beta versie" van de app. Dus zeker niet volmaakt, de tv ontvangers met kabel hebben dus zeker nog een functie. 

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 268 reacties
  • 2 maart 2025
eric schreef:
CeeGee schreef:

Je ziet dat het topic ook heet "beta versie" van de app. Dus zeker niet volmaakt, de tv ontvangers met kabel hebben dus zeker nog een functie. 

De Odido TV app voor Google TV was ook een tijd in bèta en die werkte gewoon perfect... 

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 2 maart 2025
eric schreef:
CeeGee schreef:

@eric Ja, ik weet dat een béta versie van een app niet volmaakt is.

Maar dan moet de béta versie van de app het wel eerst gaan doen... 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen