Skip to main content
Sticky

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.
Toon eerste reactie

231 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen?

Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:

• Modelnummer van je Samsung smart-tv.

Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.

Waar vind ik het modelnummer?

Fysiek:

Softwarematig:

Ga in het menu van je tv naar: Instellingen > Ondersteuning > Over deze TV

Twijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.

Toestel geschikt? Meld je aan!

Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.

Hoe installeer ik de Bèta-versie van Odido TV?

We hebben de instructies van Samsung beschikbaar gesteld (zie bijlage) om de voucher code in te voeren en de Bèta-versie van Odido TV te installeren. Niet alle afstandsbedieningen (vooral geleverd bij smart monitors) ondersteunen het invoeren of oproepen van een virtueel toetsenbord. Lukt het niet met je afstandsbediening? Dan kunnen wij vanuit Odido hier verder geen support op leveren.

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

• Model Samsung TV en afstandsbediening:
  • Wat werkt niet goed of kan beter:
  • Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de huidige Odido TV app voor Samsung tv's?

Hoe de voucher activeren?

Download bij attachments.

Nieuwe app??  

Ik heb eind 2024 een nieuwe TV aangeschaft Samsung QE55Q74DATXXN   de app gedownload uit de Samsung store. deze heeft tot een paar weken terug goed gewerkt.

wel problemen met het herstarten, maar verder okay, echter nu is er ineens een probleem waardoor bij het overschakelen naar een nieuwe zender geen beeld wordt weergegeven en het beeld op zwart gaat,  heen en weer schakelen lost het soms op!

voorgestelde opties ( opnieuw installeren, stroom eraf, router resetten ) hebben geen resultaat.

Wat kan ik hier aan doen? 

Kan die beta app dit beter? zo ja kan ik die dan ook downloaden?

Groet,

Han

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 13500 reacties
  • 22 januari 2025

@hdemonnink & ​@motormuis22, jullie hebben een vouchercode ontvangen in jullie privéberichten! Als je de instructies volgt in dit topic dan kun je de Béta-versie installeren. 

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 22 januari 2025

Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen?

Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:

Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.

Fysiek:

Softwarematig:

Twijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.

Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.

We hebben de instructies van Samsung beschikbaar gesteld (zie bijlage) om de voucher code in te voeren en de Bèta-versie van Odido TV te installeren. Niet alle afstandsbedieningen (vooral geleverd bij smart monitors) ondersteunen het invoeren of oproepen van een virtueel toetsenbord. Lukt het niet met je afstandsbediening? Dan kunnen wij vanuit Odido hier verder geen support op leveren.

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

• Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de huidige Odido TV app voor Samsung tv's?

Hoi, wegens problemen met de standaard tv ap, doe ik graag mee aan deze beta versie.

Samsung tv van 2024.

Modelnr.: QE55QN90CATXXN

Groet,

Frans

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 22 januari 2025

Hoi, wegens problemen met de standaard tv ap, doe ik graag mee aan deze beta versie.

Samsung tv van 2024.

Groet,

Frans

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 23 januari 2025

@Tommie van Odido Bij deze meld ik me aan:

Samsung tv is the frame 55LS03D(2024)

Gr. Rico

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 23 januari 2025

Bij deze meld ik mij aan:

Samsung tv qled  QE55QN90CATXXN (2024)

Groet, Frans

• 2 reacties
  • 23 januari 2025

@Tommie van Odido Wegens problemen met de standaard Odido TV app (zwart beeld na zappen onder andere) wil ik me graag aanmelden voor de Béta versie van de Odido app.

TV: Samsung NEO Qled 4K 55QN95C (2023)

Alvast bedankt.

Rob

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 23 januari 2025
Frans Breedijk schreef:

Hoe kan ik meedoen?

Fysiek:

Softwarematig:

Feedback?

Samsung tv van 2024.

Groet,

Frans

@Tommie van Odido wegens problemen met de tv ap en op verzoek van jullie technische dienst, meld ik mij bij deze aan voor de beta versie van de tv ap voor samsung.

Samsung qled van 2024

Met dank en vriendelijke groet,

Frans

• is een Top Poster
  • 40 reacties
  • 25 januari 2025

Wanneer gaat deze app actief voor de oudere samsung tvs   dus voor 2022?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • 13500 reacties
  • 27 januari 2025

@Frans Breedijk, ​@Corizoky en ​@tactigear ik heb jullie een vouchercode via privéberichten opgestuurd!  

@Patjuhh1987 de oudere tv's hebben hier geen last van. Waar ervaar jij specifiek problemen mee? 

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 27 januari 2025

@Frans Breedijk, ​@Corizoky en ​@tactigear ik heb jullie een vouchercode via privéberichten opgestuurd!  

@Patjuhh1987 de oudere tv's hebben hier geen last van. Waar ervaar jij specifiek problemen mee? 

Ik krijg foutcode 1544202 na het invoeren van de vouchercode

• is een Top Poster
  • 40 reacties
  • 27 januari 2025

@Tommie van Odido 

Ik kijk nu tv via de app omdat de mediabox haperingen en zwarte flitsen geeft tijdens kijken,

Waar wij last van hebben met de app is dat het vrij lang duurt voordat hij van kanaal wisselt en als hij over is dat het zeker 10 sec duurt voordat hij de zender afspeeld,

In de 10 sec dat hij wisseld hebben we zwart beeld en je moet echt wachten tot hij afspeeld voor je naar de volgende zender kan je kan dus niet 5 zenders in 1x doordrukken

Wij hebben een samsung uit 2019 de 55Q90R

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • 13500 reacties
  • 27 januari 2025

Hey ​@Frans Breedijk, ik heb je er nog 1 gestuurd, kan je eens kijken of die wel werkt? 

Hey ​@Patjuhh1987, heb je de tv bekabeld aangesloten of via wifi? Er is ook net een nieuwe software uit voor de Mediabox, heb je die al getest? 

• 2 reacties
  • 27 januari 2025

Goedemiddag, ook bij mij geeft ie de foutcode 1544202. Graag hulp.

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 27 januari 2025

Hey ​@Frans Breedijk, ik heb je er nog 1 gestuurd, kan je eens kijken of die wel werkt? 

Hey ​@Patjuhh1987, heb je de tv bekabeld aangesloten of via wifi? Er is ook net een nieuwe software uit voor de Mediabox, heb je die al getest? 

Hoi Tommie, helaas, zelfde foutcode.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • 13500 reacties
  • 27 januari 2025

Hey ​@Frans Breedijk & ​@tactigear, wat vreemd. Het TV-team heeft op dit moment ook even geen idee waar de melding vandaan kan komen. Zouden jullie het morgen nog een keer willen proberen? Wellicht speelt er op dit moment iets waardoor het niet lekker loopt.  

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 27 januari 2025

Hey ​@Frans Breedijk & ​@tactigear, wat vreemd. Het TV-team heeft op dit moment ook even geen idee waar de melding vandaan kan komen. Zouden jullie het morgen nog een keer willen proberen? Wellicht speelt er op dit moment iets waardoor het niet lekker loopt.  

Hoi Tommie, ok, maar wat mij betreft: laatste poging. Groet, Frans

• is een Top Poster
  • 40 reacties
  • 27 januari 2025

@Tommie van Odido 

De nieuwe update heeft het nog niet verholpen op de mediabox, en deze is met cat8 bekabelt aangesloten.

En de tv staat via wifi aangesloten met een deco set met wifi6e en daar gaat makkelijk 800 mb up en down 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • 13500 reacties
  • 27 januari 2025

Als je de deco er eens tussenuit haalt ​@Patjuhh1987 en de tv direct bedraad op het modem aansluit, ervaar je de vertraging dan ook of is hij dan wel snel? 

• is een Top Poster
  • 40 reacties
  • 27 januari 2025

@Tommie van Odido 

Hallo,

Hierbij een linkje naar een filmpje van hie de app schakeld en hij is bekabeld met de cat8 kabel

https://we.tl/t-dbStUkaluJ 

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 27 januari 2025

@Tommie van Odido ik heb de bèta versie kunnen installeren en bij mij lijkt het probleem hiermee opgelost! 

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 28 januari 2025

Hoi Tommie,

Op jouw verzoek vandaag opnieuw geprobeerd om de beta versie er op te zetten. Krijg nog steeds de foutcode 1544202 na het invoeren van de vouchercode.

Ik ben er klaar mee. Ik zal jou mijn frustratie besparen want jij kan er ook niets aan doen, maar je mag de organisatie melden dat ik het bijzonder vreemd vind dat een probleem bij Odido, opgelost moet worden door de gebruiker. Ik ben hier al ruim 3 weken mee bezig.

Ik heb een TV box aangevraagd op jullie kosten en gebruik die tot jullie probleem opgelost is.

Met vriendelijke groet,

Frans Breedijk

• 1 reactie
  • 29 januari 2025

Ik zou ook graag mee doen al vanaf het begin problemen met tv. Net voor de zoveelste keer met iemand van odido gesproken en dit werd geadviseerd. 

QE43Q67BAUXXN 

Smart afstandsbediening 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 januari 2025

Ik heb erg veel problemen met zwarte beelden op de commerciële zenders (zoals vele mensen op deze community). Dit leidt tot veel irritatie bij ons thuis en ik ben er wel een beetje klaar mee op deze manier.

Graag ontvang ik dus ook een voucher voor het installeren van de béta versie van de Samsung TV app. Het modelcode van mijn televisie: QE55S95BATXXN

• 1 reactie
  • 30 januari 2025

Ik wil graag mee doen met de bèta versie

Samsung TV QE32LS03C model uit 2023

Gekocht december 2024

Groetjes

Jojongblok

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen