Skip to main content
Sticky

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.
Toon eerste reactie

231 reacties

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 8 februari 2025
Frans Breedijk schreef:
Markvandendijk schreef:
Demy van Odido schreef:

Hi, ​@Antonvannie, ​@Margoo en ​@Markvandendijk ik heb voor jullie direct een vouchercode aangevraagd. Jullie ontvangen zodra een PB van mij met de codes.

@Knubbel zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik ook voor jou de vouchercode aanvragen! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

@Frans Breedijk ik zie niets liever dan dat jij zorgeloos gebruik kan maken van onze diensten! We moeten echter wel het 1 en ander eerst uitsluiten zodat we gericht kunnen meekijken naar een oplossing. We hebben daarvoor simpelweg jouw hulp nodig. Zou je daarom de gevraagde stappen van mijn collega Tommie willen volgen? Dank voor de moeite!

krijgen jullie diezelfde foutcode ook als je andere apps installeerd of niet? Is het mogelijk om je tv eens te verbinden met een mobiele hotspot en kijken of je dan wel de app kunt installeren? Wellicht blokkeert het modem iets. 

Helaas werkt het niet... foutcode 1544202. Ik heb het ook al via hotspot geprobeerd.

Beste Demy,

Het is via omwegen gelukt om de 24 uur data geregeld te krijgen, én de hotspot aan te zetten, én de tv via de hotspot te verbinden!

Echter, ik krijg na het invoeren van de hidden key 134678 op geen mogelijkheid het invoerscherm voor de vouchercode te zien. Sterker nog, als ik de tv weet via wifi verbind, lukt het ook niet meer om het invoerscherm te zien.

De test is dus niet gelukt.

Hoi ​@Tommie van Odido, ​@Demi van Odido , het is gelukt om de test uit te voeren:

1: tv verbonden met een hotspot

2: hidden key ingevoerd waarna invoerscherm verscheen

3: de laatst ontvangen vouchercode ingevoerd

4:kreeg opnieuw foutcode 1544202 te zien.

Kortom, het probleem van de foutcode zit blijkbaar niet in het modem.

Groet, Frans

• is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 8 februari 2025

Het is mij gelukt met de code van Demy. Koste wat tijd om erin gekomen maar tot nu toe werkt de app beter dan de oude

• is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 9 februari 2025

Ook vandaag dag 2 met de beta app geen problemen gehad. Ook de verbindings problemen met het internet van mijn Samsung tv zijn verdwenen. Hoop dat ik niet te vroeg sta te juichen maar ben nu blij met Odido

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 februari 2025

Beste allen,

Heb de beta versie erop staan. Ik ondervind de volgende dingen, hebben meer mensen hier last van:

- Bij niet afsluiten van odido krijg ik de app niet meer aan de praat. 

- Geluid valt weg en loopt sinds gisteren slecht synchoom.

Ook een pluspunt : de tv app lijkt nu op de tv-box layout. De knop afsluiten werkt nu wel maar goed mijn kids die drukken gewoon op de netflix knop op de AB.

Ik kijk het nog even aan en anders ga ik toch een losse tv-box bestellen!!

Groetjes Berry

Wat is jullie reactietijd bij odido ? ​@Demy van Odido ​@Tommie van Odido , heb nog geen enkele reactie ontvangen, maar zou wel een keer mijn tv‘s willen gebruiken met de app …..

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 februari 2025
Ongelofelijk Triest schreef:

Wat is jullie reactietijd bij odido ? ​@Demy van Odido ​@Tommie van Odido , heb nog geen enkele reactie ontvangen, maar zou wel een keer mijn tv‘s willen gebruiken met de app …..

Hier helaas ook nog geen reactie ​@Demy van Odido…. dus nog geen stap verder gekomen!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 13500 reacties
  • 12 februari 2025

Hi ​@Ongelofelijk Triest & ​@Markvandendijk, de persoon van de vouchercodes is momenteel afwezig. Ik heb ze opgevraagd, als het goed is ontvang ik ze morgen en dan stuur ik ze naar jullie op!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 februari 2025

Ik zou ook graag een vouchercode ontvangen voor mijn:

LS32DG802SUXEN

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@Ongelofelijk Triest & ​@Markvandendijk, de persoon van de vouchercodes is momenteel afwezig. Ik heb ze opgevraagd, als het goed is ontvang ik ze morgen en dan stuur ik ze naar jullie op!

En dan? Dat hebben we toch al geprobeerd?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • 13500 reacties
  • 13 februari 2025

Hey ​@Johnny R, welkom op onze Community!

Ik heb je een vouchercode opgestuurd via een privébericht. 

Ah jij hebt de foutmelding ​@Markvandendijk, die wordt op dit moment nog onderzocht.  

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 februari 2025

Ik doe ook graag mee. 

Modelcode  QE32LS03CBUXXN

• Debutant
  • 3 reacties
  • 15 februari 2025

Graag doe ik mee met de beta.

TV code QE55QN94DATXXN 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Kampstra, dit wil ik voor je regelen! Ik kan echter op je e-mailadres geen abonnement bij ons vinden en de verificatie in je profiel is niet compleet. Zou jij ervoor willen zorgen dat jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel staat? Laat het hier weten als alles compleet is. Dankjewel!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 februari 2025

@Cheyenne van Odido   gedaan! Het klopt want het account is aangemaakt met mijn emailadres. Abonnement staat op naam van mijn man. Hoop dat de gegevens zo volledig zijn.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Top, ik zie het ​@Kampstra! Wij hebben een vouchercode voor je aangevraagd. Als wij deze maandag hebben, informeren wij je via een privébericht! 😁

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 15 februari 2025

Hi ​@Sandersma, ook voor jou is de vouchercode aangevraagd. Ik verwacht deze maandag te ontvangen en zal deze dan in een privébericht naar je toe sturen! 

• 2 reacties
  • 16 februari 2025

Ik doe ook graag mee. 

Tv code LS27DM500EUXEN

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • 13500 reacties
  • 17 februari 2025

Hey ​@Leavde, welkom op onze Community!

Ik zie dat dit een Smart Monitor is, is de Odido Tv app hier überhaupt wel op te vinden? Zo ja, dan kan ik een code aanvragen om te kijken of de Béta-versie wel werkt. 

• 2 reacties
  • 17 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Leavde, welkom op onze Community!

Ik zie dat dit een Smart Monitor is, is de Odido Tv app hier überhaupt wel op te vinden? Zo ja, dan kan ik een code aanvragen om te kijken of de Béta-versie wel werkt. 

Hi ​@Tommie van Odido,

Thanks! 

Klopt dat het een smart monitor is. De odido tv app is er zeker op te vinden, alleen helaas kom ik niet verder als zwart beeld. Zou tof zijn als de beta wel werkt, in ieder geval het proberen waard :) 

Dankjewel alvast voor het aanvragen. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 februari 2025

Ik heb de code ingevoerd maar krijg helaas een foutmelding te zien waarin staat dat het niet ondersteund wordt op mijn tv. Een frame uit 2023.

1544202

Helaas werkt ook de 'reguliere' odido tv app niet op het toestel. Is er nog iets wat ik kan proberen? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • 13500 reacties
  • 18 februari 2025

Oh top ​@Leavde, ik heb je een vouchercode toegestuurd via privéberichten!

@Kampstra dit is inderdaad bij ons bekend en de leverancier is dit aan het onderzoeken!  

• is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 18 februari 2025

Hier nu gebruik makend van de betaversie toch weer problemen. Vandaag al 3x de verbinding moeten restten. Internet in huis is prima alleen de tv heeft zo af en toe geen internet verbinding. Deze week komt er een wifi versterker van Odido. Kijken of dat beter gaat. Het beeld is wel beter van de betaversie.

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 19 februari 2025

Hallo ​@Tommie van Odido 

Naar aanleiding van je reactie over het af en toe niet willen afspelen van opnames op mijn Samsung t.v. wil ik me graag aanmelden voor deze Béta-versie. De modelcode van mijn t.v. is UE43CU7020KXXN.

Ik zie wel of er nog vouchers beschikbaar zijn.

• 2 reacties
  • 19 februari 2025

Hallo.

Ik wil mij graag aanmelden voor de bèta versie voor samsung tv. Mijn the frame is van 2023.

QE55LS03BGUXXN

Met smart ab

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 21 februari 2025
Frans Breedijk schreef:
Frans Breedijk schreef:
Markvandendijk schreef:
Demy van Odido schreef:

Hi, ​@Antonvannie, ​@Margoo en ​@Markvandendijk ik heb voor jullie direct een vouchercode aangevraagd. Jullie ontvangen zodra een PB van mij met de codes.

@Knubbel zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik ook voor jou de vouchercode aanvragen! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

@Frans Breedijk ik zie niets liever dan dat jij zorgeloos gebruik kan maken van onze diensten! We moeten echter wel het 1 en ander eerst uitsluiten zodat we gericht kunnen meekijken naar een oplossing. We hebben daarvoor simpelweg jouw hulp nodig. Zou je daarom de gevraagde stappen van mijn collega Tommie willen volgen? Dank voor de moeite!

krijgen jullie diezelfde foutcode ook als je andere apps installeerd of niet? Is het mogelijk om je tv eens te verbinden met een mobiele hotspot en kijken of je dan wel de app kunt installeren? Wellicht blokkeert het modem iets. 

Helaas werkt het niet... foutcode 1544202. Ik heb het ook al via hotspot geprobeerd.

Beste Demy,

Het is via omwegen gelukt om de 24 uur data geregeld te krijgen, én de hotspot aan te zetten, én de tv via de hotspot te verbinden!

Echter, ik krijg na het invoeren van de hidden key 134678 op geen mogelijkheid het invoerscherm voor de vouchercode te zien. Sterker nog, als ik de tv weet via wifi verbind, lukt het ook niet meer om het invoerscherm te zien.

De test is dus niet gelukt.

Hoi ​@Tommie van Odido, ​@Demi van Odido , het is gelukt om de test uit te voeren:

1: tv verbonden met een hotspot

2: hidden key ingevoerd waarna invoerscherm verscheen

3: de laatst ontvangen vouchercode ingevoerd

4:kreeg opnieuw foutcode 1544202 te zien.

Kortom, het probleem van de foutcode zit blijkbaar niet in het modem.

Groet, Frans

@Tommie van Odido, ​@Demi van Odido ,

Beste Demy en Tommie,

Ik heb geen enkele reactie op bovenstaande mogen ontvangen. En mijn probleem is nog steeds niet opgelost.

Wat is de statud? Enig idee hoe;ang nog?

Hebben jullie of 1 van jullie wel gereageerd maar kijk ik niet goed?

Graag een reactie desnoods via privé bericht.

Dank en groet,

Frans

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen