Skip to main content
Sticky

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.
Toon eerste reactie

231 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 januari 2025

Ik ontvang ook graag de beta voucher code, en ook compensatie voor de niet-geleverde dienst

QE55S95CATXXN uit 2023/2024

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 januari 2025

Hallo Odido,

Die beta app of de gewone tv app is die goed door de bug fixes gekomen?

Wij hebben de laatste tijd alleen maar problemen met opstarten en opnames terugkijken. NIET LEUK.

Wij overwegen hierdoor weer gewoon een kastje aan te schaffen om normaal tv te kunnen kijken. NIET LEUK.

Hopelijk kunnen jullie aangeven wat we kunnen doen. Tv al 2 keer naar fabrieksinstelling gezet. NIET LEUK. App al 4 x opnieuw geinstalleerd. NIET LEUK.

Gaat dan 2 of 3 dagen even goed. WEL LEUK.

Wij zijn het wel een beetje zat. NIET LEUK.

Hopelijk kunnen jullie een antwoord geven en wordt het zoals Odido altijd zegt WEL LEUK.

Mvgr.

Berry

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 13500 reacties
  • 31 januari 2025

Hi ​@tinyloveskees, ​@Luuk123465345, ​@Jojongblok en ​@JefkeH, ik heb jullie een vouchercode opgestuurd via een privébericht. In het topic staat hoe je de béta kunt downloaden.   

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 januari 2025

He Tommie,

Kan ik ook zo'n vouchercode krijgen?

Misschien is mijn probleem dan ook minder?

Mvgr 

Berry

Joukelangen
  • 1 reactie
  • 31 januari 2025

Beste Tommie van Odido,

Zojuist heb ik contact gehad met de helpdesk van Odido. Werd daar uitstekend geholpen door de servicemedewerker en gewezen op een nieuwe app en de oplossing van mijn probleem.

Ik zou graag meedoen met de bèta app voor mijn Samsung TV uit 2024. 

QE55S92CATXXN

Met Tizen OS.

Graag ontvang ik een bericht met een code. En hoor graag hoe ik de nieuwe app kan installeren.

Groet, Jouke Langen, Gouda

• 2 reacties
  • 1 februari 2025

Goedemorgen,

Ik heb een samsung smart monitor M8 2024 waar de app dus ook “nog”niet op werkt.

LS32DM801UUXEN

Mocht het mogelijk zijn dan zou ik eventueel ook graag een vouchercode ontvangen voor de beta app.

Ik hoor het graag.

grt,

Anton van Nie

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1934 reacties
  • 1 februari 2025

Hi ​@berryvandenberg ​@Joukelangen ​@Antonvannie, ik heb de vouchercodes voor jullie aangevraagd, Ik kom na het weekend bij jullie terug in PB met de codes!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 februari 2025

Goedenavond,

Ik ontvang ook graag een code voor het activeren van de beta app voor mijn Samsung G80SD smart monitor.

Serienummer: 0U8KHNBX600331K

Alvast bedankt!

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1934 reacties
  • 3 februari 2025

Hi ​@Antonvannie, zou jij nog je gegevens willen aanvullen in je communityprofiel? Zo te zien ontbreken nog je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kunnen we dit ook voor jou nog regelen. 

@julianpassage ik heb het ook voor jou aangevraagd. Zodra ik de code heb ontvangen, stuur ik deze naar je in een PB! 😊

• 2 reacties
  • 3 februari 2025

Hoi Demi, ik heb de gegevens zojuist aangevuld in m'n profiel.

Ik hoor wel of het voldoende is zo.

Grt,

Anton van Nie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • 13500 reacties
  • 3 februari 2025

Hey ​@Frans Breedijk & ​@tactigear, krijgen jullie diezelfde foutcode ook als je andere apps installeerd of niet? Is het mogelijk om je tv eens te verbinden met een mobiele hotspot en kijken of je dan wel de app kunt installeren? Wellicht blokkeert het modem iets. 

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 3 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Frans Breedijk & ​@tactigear, krijgen jullie diezelfde foutcode ook als je andere apps installeerd of niet? Is het mogelijk om je tv eens te verbinden met een mobiele hotspot en kijken of je dan wel de app kunt installeren? Wellicht blokkeert het modem iets. 

Beste Tommie,

Zoals ik eerder aangaf, ik doe niets meer. Odido moet het oplossen. Als er 'misschien’ iets met het modem is, kijk daar dan eerst naar.

Groet,

Frans

Knubbel
  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 4 februari 2025

Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen?

Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:

• Modelnummer van je Samsung smart-tv.

Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.

Waar vind ik het modelnummer?

Fysiek:

Softwarematig:

Ga in het menu van je tv naar: Instellingen > Ondersteuning > Over deze TV

Twijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.

Toestel geschikt? Meld je aan!

Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.

Hoe installeer ik de Bèta-versie van Odido TV?

We hebben de instructies van Samsung beschikbaar gesteld (zie bijlage) om de voucher code in te voeren en de Bèta-versie van Odido TV te installeren. Niet alle afstandsbedieningen (vooral geleverd bij smart monitors) ondersteunen het invoeren of oproepen van een virtueel toetsenbord. Lukt het niet met je afstandsbediening? Dan kunnen wij vanuit Odido hier verder geen support op leveren.

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

• Model Samsung TV en afstandsbediening:
  • Wat werkt niet goed of kan beter:
  • Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de huidige Odido TV app voor Samsung tv's?

Hoe de voucher activeren?

Download bij attachments.

Graag wil ik meedoen met de Betaversie

tv is Samsung UE55CU7020KXXN uit 2024

• 1 reactie
  • 4 februari 2025

Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen?

Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:

• Modelnummer van je Samsung smart-tv.

Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.

Waar vind ik het modelnummer?

Fysiek:

Softwarematig:

Ga in het menu van je tv naar: Instellingen > Ondersteuning > Over deze TV

Twijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.

Toestel geschikt? Meld je aan!

Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.

Hoe installeer ik de Bèta-versie van Odido TV?

We hebben de instructies van Samsung beschikbaar gesteld (zie bijlage) om de voucher code in te voeren en de Bèta-versie van Odido TV te installeren. Niet alle afstandsbedieningen (vooral geleverd bij smart monitors) ondersteunen het invoeren of oproepen van een virtueel toetsenbord. Lukt het niet met je afstandsbediening? Dan kunnen wij vanuit Odido hier verder geen support op leveren.

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

• Model Samsung TV en afstandsbediening:
  • Wat werkt niet goed of kan beter:
  • Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de huidige Odido TV app voor Samsung tv's?

Hoe de voucher activeren?

Download bij attachments.

Goedemiddag, 

Ik sprak net met een medewerker van de Odido klantenservice over mijn ticket omtrent de problemen met mijn overstap naar Odido en mijn Samsung frame tv 32LS03C (2023). Uw collega adviseerde me op deze wijze de bèta versie aan te vragen. Ik ontvang deze graag. 

Hartelijke groet Margo 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 februari 2025

Graag ontvang ik een voucher. Samsung Frame, modelnummer QE32LS03CBU.

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 5 februari 2025

Hi, ​@Antonvannie, ​@Margoo en ​@Markvandendijk ik heb voor jullie direct een vouchercode aangevraagd. Jullie ontvangen zodra een PB van mij met de codes.

@Knubbel zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik ook voor jou de vouchercode aanvragen! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

@Frans Breedijk ik zie niets liever dan dat jij zorgeloos gebruik kan maken van onze diensten! We moeten echter wel het 1 en ander eerst uitsluiten zodat we gericht kunnen meekijken naar een oplossing. We hebben daarvoor simpelweg jouw hulp nodig. Zou je daarom de gevraagde stappen van mijn collega Tommie willen volgen? Dank voor de moeite!

krijgen jullie diezelfde foutcode ook als je andere apps installeerd of niet? Is het mogelijk om je tv eens te verbinden met een mobiele hotspot en kijken of je dan wel de app kunt installeren? Wellicht blokkeert het modem iets. 

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 5 februari 2025
Demy van Odido schreef:

Hi, ​@Antonvannie, ​@Margoo en ​@Markvandendijk ik heb voor jullie direct een vouchercode aangevraagd. Jullie ontvangen zodra een PB van mij met de codes.

@Knubbel zou je je profiel willen aanvullen met je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik ook voor jou de vouchercode aanvragen! Goed om te weten: andere community gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

@Frans Breedijk ik zie niets liever dan dat jij zorgeloos gebruik kan maken van onze diensten! We moeten echter wel het 1 en ander eerst uitsluiten zodat we gericht kunnen meekijken naar een oplossing. We hebben daarvoor simpelweg jouw hulp nodig. Zou je daarom de gevraagde stappen van mijn collega Tommie willen volgen? Dank voor de moeite!

krijgen jullie diezelfde foutcode ook als je andere apps installeerd of niet? Is het mogelijk om je tv eens te verbinden met een mobiele hotspot en kijken of je dan wel de app kunt installeren? Wellicht blokkeert het modem iets. 

Beste Demy,

1.: Ik heb geen enkele moeite met wat voor app dan ook die ik download op mijn TV. Zelfs niet met de OdidoTV app. Alle apps werken naar behoren, behalve de Odido TV app. Alleen het invoeren van de vouchercode voor de eta versie geeft een foutmelding.

2.: Ik ben slechts een simpele gebruiker en weet niets van ‘hotspot’. Om mijn goede wil te tonen heb ik toch even op mijn gsm gekeken en vond daar verschillende topics over Hotspot. 1 daarvan had het over hotspot via wifi. Dat lijkt me niet de bedoeling want dan gaat het alsnog via de modem. De ander denk ik via 4G en dat doe ik niet. Ik heb een heel klein abonnement en ga mijn GB's hier niet aan verspillen. 

3.: Voor alle duidelijkheid en voor de laatste keer, Odido kan niet van een digibeet verwachten dat ik van alles probeer en uitvoer om uiteindelijk gebruik te kunnen maken van een dienst die Odido zonder voorbehoud aanbiedt, voor laat betalen en niet levert. 

Groeten,

Frans Breedijk

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025

Hi,

Odido tv app werkt niet op nieuwe smart tv (2024). Ik wil graag een voucher/applicatie om dit werkzaam te krijgen.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025
B-t-s schreef:

Hi,

Odido tv app werkt niet op nieuwe smart tv (2024). Ik wil graag een voucher/applicatie om dit werkzaam te krijgen.

QE50LS01DAUXXN

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 6 februari 2025

@Frans Breedijk, dat verwachten we ook zeker niet, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken met de juiste stappen! Ik zie dat je een mobiel Odido abonnement hebt, dus ik heb een mooie oplossing voor je! Ik stuur je direct een vouchercode zodat je 24 uur onbeperkt data van ons krijgt. Met deze data maak je een hotspot, zodat je eigen data niet verloren gaat. Via onze website vind je een uitgebreide uitleg over het aanmaken van een hotspot: https://www.odido.nl/blog/hotspot-maken/. Verbind vervolgens je TV met deze hotspot en check of het dan wel lukt om in de app te komen. Zo kunnen wij het 1 en ander uitsluiten! Geef je ons een seintje zodra het gelukt is?

@B-t-s, ik heb voor jou direct een vouchercode aangevraagd. Houd je inbox in de gaten, ik stuur je een privébericht zodra ik de code voor je heb! 😁

Beste graag ook een oplossing gevraagd ! Ben al even bezig met klantenservice, maar tevergeefs…

samsung frame 2024 : QE32LS03CBUXXH

Heb er 2 stuks uit 2024, is de voucher voor beiden geldig ?

Hoop eindelijk tv te kunnen kijken op deze tv’s…

hopelijk lukt t op deze manier, anders wordt t na jaren afscheid van odido

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 februari 2025
Demy van Odido schreef:

Helaas werkt het niet... foutcode 1544202. Ik heb het ook al via hotspot geprobeerd.

• is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 6 februari 2025

Heb een code gekregen van Demi maar heb geen idee waar ik dit moet invullen. Heb het een en ander geprobeerd in apps en instellingen maar zie niets waar ik de code moet invullen

• is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 6 februari 2025

Het is een Samsung tv uit 2024

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 7 februari 2025
Markvandendijk schreef:
Demy van Odido schreef:

Helaas werkt het niet... foutcode 1544202. Ik heb het ook al via hotspot geprobeerd.

Beste Demy,

Het is via omwegen gelukt om de 24 uur data geregeld te krijgen, én de hotspot aan te zetten, én de tv via de hotspot te verbinden!

Echter, ik krijg na het invoeren van de hidden key 134678 op geen mogelijkheid het invoerscherm voor de vouchercode te zien. Sterker nog, als ik de tv weet via wifi verbind, lukt het ook niet meer om het invoerscherm te zien.

De test is dus niet gelukt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen