Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik compensatie aanvragen?

  • 1 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 476 Bekeken

Alles lag er hier voor meer dan 12 uur eruit dus ik wil graag compensatie aanvragen. Maar waar kan ik het formulier vinden? Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn maar blijkbaar is de juiste status doorgegeven van het netwerk en/of werkzaamheden al te veel voor Odido dus het verbaast mij ook weer niet dat zoiets simpels als een formulier niet vindbaar is. Nee nieuw account aanmaken op een community site terwijl er gewoon een klantportaal bestaat is natuurlijk veel makkelijker en gebruiksvriendelijker...

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @Popeye the sailor, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9486 reacties
  • 1 oktober 2024

Er is geen formulier. Maar een moderator zal je topic in de komende dagen zien en reageren.

Van wanneer tot wanneer is de verbinding weg geweest? En wat was de oorzaak?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 oktober 2024

Gisteren vanaf 15:30 t/m vanochtend (11:00 uur). Dat is dus meer dan 12 uur en betrof alle klanten in een bepaald gebied. Oorzaak lag in de centrale want er is een monteur vandaag pas op pad geweest. Voor zoiets wat bij wet geregeld is hoort een klant gewoon een formulier in een klantportaal te registeren of nog beter Odido zou actief moeten handelen maar ik begrijp dat dat helemaal teveel gevraagd is. Zou er in niet op hoeven te wachten om dat geregeld te zien worden op een forum.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • Antwoord
  • 2 oktober 2024

Hoi @Popeye the sailor, ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet! Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 februari 2025

Waar kan ik mijn toegezegde compensatie (het mailadres) ivm fouten overstap service aanvragen


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4583 reacties
  • 3 maart 2025

@R. Veerman Goed dat je aansluit bij dit topic. Sorry dat jouw bericht nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Ik help je graag verder! 

Je kan mij de gevraagde gegevens sturen in een privébericht middels een WeTransfer link. Ik regel de rest! 

Wil je ook nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik je gelijk verder helpen!  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen