Ik heb een Zyxel T54 modem en ik heb de instellingen in mijn gastnetwerk (wifi) aangepast (Netwerkinstelling/Draadloos/Gast) zodat de SSID niet zichtbaar is en de toegangs scenario gewijzigd naar “externe gast” zodat deze mijn netwerk niet kunnen zien (Clients, servers, modem) echter worden alle instellingen geaccepteerd maar er verandert helemaal niets!
Gast kan inloggen door SSID te kiezen (is niet verborgen dus), wanneer verbonden kunnen zij een netwerk scan doen en mijn servers benaderen, modem benaderen en andere gebruikers op het netwerk zien. Op advies van de support afdeling modem herstart (stekker eruit, 20 seconden wachten) maar uiteraard zonder resultaat.
SSID-subnet aangemaakt op een heel andere ip-range, maar gasten krijgen nog steeds een ip-adres in de ip-range van de algemene settings.
Modem gereset naar fabrieksinstellingen, alles opnieuw ingesteld en zelfde resultaat.
Tevens, als ik een ander wachtwoord instel in de admin account, kan ik niet meer inloggen op het modem, dus moest wederom herstarten in fabrieken instellingen. Ik vermoed dat het modem