Nog wat additionele informatie:
- De Zyxel WAP6807 heb ik gekregen van mijn vorige provider, online.nl. Daar nooit mee problemen mee gehad
- Het wifipunt heeft alle lampjes op groen. En wat ik zei, op mijn tel geen enkel probleem.
Allereerst welkom op onze Community! @dennis124
Goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag verder. Wil je mij vertellen of alle andere apparaten wel kunnen verbinden met het wifipunt? Daarnaast lees ik graag of je de laptop niet kunt verbinden of dat je de wifinaam helemaal niet ziet in de lijst. Lukt het wel om dichtbij het modem verbinding te maken? Laat het mij weten, ik sta klaar om je verder te helpen!
Hallo @dennis124 ,
Ik denk dat het aan je eigen WiFi punt ligt. Odido heeft op hun eigen apparatuur eigen firmware draaien, dit is om alles goed met elkaar te laten communiceren. Ook is er een nieuwer Wifi punt, deze werkt beter met de T54 of T56.
Zie onderstaand topic:
Hallo @dennis124 ,
Nee, dat is helaas niet mogelijk, een firmware upgrade.
Dit probleem ontstaat doordat het wifi punt en de T56 niet goed met elkaar kunnen “communiceren” ook Odido geeft ook aan dat een eventueel door het toevoegen van eigen apparatuur het werken van het meshnetwerk niet goed zal functioneren.
Als alternatief kan je ook je eigen meshnetwerk opzetten met bijvoorbeeld de TP Deco M5.