Skip to main content

Ik heb de Zyxel VMG8825-T50 router, en ik heb er een vraag over. Ik heb een VPN ingesteld naar mijn router via een apparaat binnen mijn netwerk, en daarin zit ik waarschijnlijk in een ander Subnet. In online handleidingen kun je routing opties aanpassen zodat ze worden gelinkt met elkaar.

“Configuring Static Route for Routing to Another

Network”

In de handleiding staat als een van de stappen “Log into the Zyxel Device’s Web Configurator in advanced mode”. maar ik zie die optie nergens staan, en ik kan dus ook geen "Routing” optie zien onder “Network Setting” (zie foto)

Ik weet niet wat precies het probleem is, ik dacht er ook aan dat het outdated firmware kan zijn, maar die moet dan alsnog door Odido zelf worden ge-update.

Geen Routing optie


De handleiding staat op 'https://www.handleidi.ng/zyxel/vmg8825-t50k/handleiding?p=97’. (de link gaat automatisch naar de goede bladzijde.


Ik ben dus benieuwd naar hoe ik dit oplos, alvast bedankt!

Hallo @Justin Wijnen 

Odido werkt met een custom firmware en daarop zijn niet alle instellingen zichtbaar voor de consument.


Dus er valt niks aan te doen?

 


Je kunt een eigen router gebruiken, zo uitgebreid als je zelf wilt. De router van Odido is gemaakt voor het grote publiek en om te zorgen dat ze die honderdduizenden routers ook qua service en vragen kunnen behappen.


Reageer