Ik ben sinds 1 Juni bij T-Mobile. En heb een Zyxel T54 DX5401-B1.
Nu wilde ik alles weer in gaan stellen qua netwerk. En dus ook weer wat poorten openen.
Maar helaas staan poort 80 en 443 dicht en zijn niet open te zetten. Ook niet na het veranderen van de https poort bij "Extern beheer" Na gebeld te hebben met T-Mobile ben ik nog niets wijzer. Ze weten niet wat port forwarding is. Er werd me zelfs verteld dat er 4 poorten achter op de modem zaten.
Na wat meer onderzoek eens aan een vriend gevraagd met het zelfde abonnement bij T-Mobile of het hem wel lukte. En warempel… Poorten prima open te zetten. Het enige verschil is dat hij een T50 modem heeft. Ik heb hem ook gevraagd of hij bij extern beheer iets heeft aangepast qua poort. Dit was niet het geval.
Dus of A op mijn adres staan deze poorten dicht. Of B het ligt aan het modem of verschil in type.
Hoe kom ik hier achter? Want deze poorten zijn erg belangrijk voor mij.
Mocht dit aan het modem liggen kan deze dan omgeruild worden? En als er iets dicht staat op mijn adres kan dit dan weer open?
Beantwoord
Zyxel T54 Port forwarding Poort 80/443
Beste antwoord door Muiz
En ineens uit het niets kan vandaag alles open. Toch iemand iets gefixt daar?
Net nu ik een andere methode heb gevonden waarmee je van dit probleem af bent.
Cloudflare tunnel. Nu hoeven er geen poorten meer open. En is alles toch SSL beveiligd.
Voor de geïnteresseerden :
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.