Skip to main content

ZYXEL T54 modem lampjes branden niet

2 dagen geleden zijn wij overgestapt van Tele2 naar Odido. Ons internet, wifi en telefoon werken goed maar op het modem brandt alleen het groene (power) lampje. Het internet en phone lampje zouden ook moeten branden maar deze doen het niet. Ik heb het modem ook een tijdje uitgezet en weer aangezet maar het probleem blijft. Is het modem defect of is er iets anders aan de hand? Bij voorbaat dank

Uitgelichte reactie

20 maart 2025

Hallo ​@robdaniels 

Kan je het modem eens een fabrieksreset geven door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 20 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hallo ​@robdaniels 

Kan je het modem eens een fabrieksreset geven door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 maart 2025

Hoi, dank voor je reactie. heb ik gedaan maar heeft geen effect (dwz lampjes branden nog steeds niet terwijl internet, wifi en de telefoon het doen). Ik lees overal op internet dat deze wel zouden moeten branden. Wat nu? Bij voorbaat dank.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 20 maart 2025

@robdaniels 

Als alles het doet dan lijken de lampjes kapot..

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 maart 2025

Nieuw modem vragen aan Odido of is dat denk je niet nodig?

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1292 reacties
  • 21 maart 2025

Hoi ​@robdaniels ,

Ik zou je wel aanraden om een nieuw modem aan te vragen. Mochten er ooit problemen zijn, kan je nu niet zien op het modem wat er aan de hand is.
Je kan het beste bellen met 0800 - 0092

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 21 maart 2025

@robdaniels 

De privé velden in je community profiel invullen zodat ze het via deze weg kunnen regelen kan ook ✅

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 maart 2025

dank allemaal, nieuw modem is besteld. vriendelijke groeten en alvast een goed weekeinde!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen