Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T50 modem vervangen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedenavond, ik ben al geruime tijd tevreden klant bij eerst T-mobile en nu Odido. De laatste tijd is de wifi steeds slechter: wegvallende verbinding, slechte verbinding en dergelijke. Daarnaast kan hij maximaal WPA2 aan terwijl mijn laptop inmiddels minimaal WPA3 adviseert. Vrienden van me zijn ook klant bij jullie en gaven de tip om te vragen of mijn verouderde T50 modem wellicht vervangen kan worden. Ook op dit forum heb ik gelezen dat dit de situatie flink kan verbeteren. Vandaar de vraag of mijn T50 modem wellicht door een modern exemplaar vervangen kan worden?

Met vriendelijke groet,
Roel

Beste antwoord door roel_k

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@roel_k 

Ik snap dat je onderhand toe bent aan een nieuw modem. Je bent op het juiste adres, ik regel dit graag gelijk voor je! 

Ik heb gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. 

Zoals ​@Waqqas aangeeft hoef je het oude modem niet meer te retourneren. Je mag deze afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat!

Bedankt ​@Teresa van Odido !

Bekijk origineel

6 reacties

• Auteur
  • 2 reacties
  • 17 april 2025

@Cheyenne van Odido , kun jij me misschien helpen hiermee?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • 17 april 2025

Hallo ​@roel_k 

Zorg ervoor dat alle privévelden in je community profiel zijn ingevuld, dan kan een moderator je direct een nieuwe sturen.

De T50 hoef je niet retour te sturen 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 17 april 2025

Ik snap dat je onderhand toe bent aan een nieuw modem. Je bent op het juiste adres, ik regel dit graag gelijk voor je! 

Ik heb gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. 

Zoals ​@Waqqas aangeeft hoef je het oude modem niet meer te retourneren. Je mag deze afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2025
Teresa van Odido schreef:

Bedankt ​@Teresa van Odido !

• 2 reacties
  • 29 april 2025

Goedenavond, 

Ik heb ook een t50 die nodig aan vervanging toe.

mijn vader heeft de nieuwste en er is duidelijk verschil tussen de snelheid bij hem en bij ons

hoor graag

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 30 april 2025

Hoi ​@Aroeleven, dank voor het aanvullen van je gegevens. Hierdoor heb ik je direct een nieuw exemplaar opgestuurd, de T-56! De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra het nieuwe modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met het nieuwe modem!  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen