Skip to main content

Goedemorgen, ik ben al lange tijd tevreden klant bij eerst T-mobile en nu Odido. Ik heb ivm lastig wifi kunnen ontvangen 2 wifi punten extra in mijn abonnement. Toch heb ik met name beneden in huis bij de voordeur en in de tuin slecht bereik. Mijn buurman is ook klant bij jullie en gaf mij de tip om te vragen of mijn verouderde T50 modem wellicht vervangen kan worden. Ook hier op het forum heb ik gelezen dat dit de situatie flink kan verbeteren. Vandaar de vraag of mijn T50 modem ook door een modern exemplaar vervangen kan worden?

 

Met vriendelijke groet, Chris

Hi @chrisjecool, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je in gang zetten. Op dit moment is de T-56 niet voorradig, pas eind november weer. Ik kan het modem omruilen voor de T-54, de wifipunten moeten dan ook vervangen worden en retour gestuurd worden. Ik moet die omruilen voor de WX5600's. Zal ik dit voor je in gang zetten of wacht je liever tot eind november? 


Hallo Tommie, dank voor je snelle reactie. Die 6 weken zing ik nog wel uit, dan wil ik me al graag aanmelden voor zo'n T56 modem, kun je mij daarvoor al in de wacht zetten?

 

Vriendelijke groet, Chris


Hallo Tommie, Goedemorgen.
Ik heb de T56 nodig ook en eind november zing nog wel uit voor mij.👍
Kun je mij daarvoor ook al in de wacht zetten graag? 😀
Mijn vraag staat hier. 

 


Goedemorgen @Tommie van Odido, voor de zekerheid, omdat er even door dit topic heen gefietst werd 😉. Is het mogelijk dat je al registreert dat ik graag de T56 wil ontvangen zodra deze weer leverbaar is? Hoor graag van je!

Met vriendelijke groet, Chris


Hey @chrisjecool, nee ik kan dat niet registreren. Graag zelf alert op zijn en contact opnemen eind november! 


@Tommie van Odido ik heb begrepen dat de T56 inmiddels weer op voorraad is, zou je voor mij een omruilen in gang willen zetten? Ik heb nu een T50 en 2 wifi hotspots. Alvast dank!


Hi ​@chrisjecool, goed dat je ons aanschiet! Ik heb het meteen in orde gemaakt. Je krijgt nog een e-mail ter bevestiging. De T-50 hoeven wij niet terug. Je kunt deze afleveren bij een milieupunt bij jou in de buurt, bijvoorbeeld. Weet dat je een trackinglink krijgt via een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is!


@Cheyenne van Odido geweldig, dank je wel! Zitten daar ook andere wifipunten bij?


Ook ik zou graag de T50 willen omruilen voor de T56. Wil het wifi uitbreiden thuis .

Alvast bedankt!


Hoi ​@emoe52, we hebben op dit moment alleen een beperkte voorraad van onze Zyxel T-56 modems. Maar ik heb het direct voor je aangevraagd en het komt zo snel mogelijk jouw kant op. Houd er rekening mee dat het wat langer kan duren dan normaal. Per e-mail houden we je op de hoogte. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana


Hoi ​@chrisjecool, geen zorgen! Ik heb je huidige wifipunten meteen verwijderd uit je abonnement. Vanwege een technische issue kunnen we de nieuwe wifipunten pas opsturen zodra de oude teruggestuurd zijn naar ons. Laat je een reactie achter als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


Goedemorgen, ik ben al lange tijd tevreden klant bij Odido.Toch heb ik met name beneden in huis bij de voordeur en in de tuin slecht bereik. Mijn buurman is ook klant bij jullie en gaf mij de tip om te vragen of mijn verouderde T50 modem wellicht vervangen kan worden. Ook hier op het forum heb ik gelezen dat dit de situatie flink kan verbeteren. Vandaar de vraag of mijn T50 modem ook door een modern exemplaar vervangen kan worden?


@mieczkowski Dat is zeker een goede tip geweest van de buurman. Ik wil graag dat je overal kan genieten van goed bereik. Ik help je dan ook graag verder! 

Ik heb meteen een nieuw modem voor je besteld. Je ontvangt hierover een e-mail met een track & trace code om de bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, maar deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe modem! 😀


Hartelijk dank voor uw hulp.  Ik wacht op een nieuwe router.  Groeten.


@Tommie van Odido 

Goedemorgen, 

Het is erg goed van jullie dat ik gisteren een nieuw modem en router heb ontvangen, welke goed werken, maar nu zie ik dat ik er een nieuwere router is, nl. de T56, kunnen jullie mij deze nieuwere versie regelen. want de T50 is end of life van Zyxel. 

Alvast bedankt

Mike


@michaelrogue Super fijn om te lezen dat het modem goed werkt. Echter snap ik goed dat je graag een model wilt wat de komende tijd nog meegaat. Ik help je graag verder!

Op dit moment heb ik alleen de mogelijkheid om een T-54 naar je te sturen. Dit modem is in principe hetzelfde als de T-56, alleen beschikt deze ook over een DSL-poort. 

Laat je mij weten of je dit wil? Dan ruil ik het modem meteen voor je om!


Reageer