Skip to main content

Goedemorgen, ik ben al lange tijd tevreden klant bij eerst T-mobile en nu Odido. Ik heb ivm lastig wifi kunnen ontvangen 2 wifi punten extra in mijn abonnement. Toch heb ik met name beneden in huis bij de voordeur en in de tuin slecht bereik. Mijn buurman is ook klant bij jullie en gaf mij de tip om te vragen of mijn verouderde T50 modem wellicht vervangen kan worden. Ook hier op het forum heb ik gelezen dat dit de situatie flink kan verbeteren. Vandaar de vraag of mijn T50 modem ook door een modern exemplaar vervangen kan worden?

 

Met vriendelijke groet, Chris

Hi @chrisjecool, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je in gang zetten. Op dit moment is de T-56 niet voorradig, pas eind november weer. Ik kan het modem omruilen voor de T-54, de wifipunten moeten dan ook vervangen worden en retour gestuurd worden. Ik moet die omruilen voor de WX5600's. Zal ik dit voor je in gang zetten of wacht je liever tot eind november? 


Hallo Tommie, dank voor je snelle reactie. Die 6 weken zing ik nog wel uit, dan wil ik me al graag aanmelden voor zo'n T56 modem, kun je mij daarvoor al in de wacht zetten?

 

Vriendelijke groet, Chris


Hallo Tommie, Goedemorgen.
Ik heb de T56 nodig ook en eind november zing nog wel uit voor mij.👍
Kun je mij daarvoor ook al in de wacht zetten graag? 😀
Mijn vraag staat hier. 

 


Goedemorgen @Tommie van Odido, voor de zekerheid, omdat er even door dit topic heen gefietst werd 😉. Is het mogelijk dat je al registreert dat ik graag de T56 wil ontvangen zodra deze weer leverbaar is? Hoor graag van je!

Met vriendelijke groet, Chris


Hey @chrisjecool, nee ik kan dat niet registreren. Graag zelf alert op zijn en contact opnemen eind november! 


Reageer