Skip to main content

Beste Odido,

Sinds 2017 ben ik al klant bij jullie en sinds dien heb ik mijn huidige modem/tv-kastjes al. In deze 7 jaar is de techniek aardig door ontwkkkeld en zou ik graag gebruik willen maken van de wifi 6 functionaliteiten. Echter heeft mijn huidige zyxel T50 dat niet, is het mogelijk om deze op te wisselen? Tevens loop ik er met mijn huidige tv-kastjes tegenaan dat ik deze om de paar dagen moet resetten omdat hij dan vastloopt is daar ook wat aan te doen?

Hi @Jaspervs90, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inderdaad nog de verouderde TV Boxen in bezit hebt en de T-50. Ik kan je een T-56 opsturen en beide TV Boxen voor je omruilen naar onze Mediabox, hier lees je alles over onze Mediabox: 

 

Zal ik dit voor je in gang zetten?


Hi @Jaspervs90, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je inderdaad nog de verouderde TV Boxen in bezit hebt en de T-50. Ik kan je een T-56 opsturen en beide TV Boxen voor je omruilen naar onze Mediabox, hier lees je alles over onze Mediabox: 

 

Zal ik dit voor je in gang zetten?

 

Goedemiddag Tommie,

Dat klinkt goed, graag in gang zetten. Wanneer ik de andere ontvangen heb moet ik dan mijn huidige retour sturen?

 


Ik heb alles voor je in gang gezet @Jaspervs90! Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en wanneer de spullen onderweg zijn kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude TV Boxen en modem hoeven we niet meer retour. Die kun je inleveren bij een recyclepunt. 


Reageer