Skip to main content

Ik zou graag mijn huidige Zyxel T-50 modem willen omruilen voor een Zyxel T-56, vanwege de slechte Wi-Fi verbinding en de lage snelheid. Ik heb begrepen dat er momenteel leveringsproblemen zijn maar Ik ben een geduldig mens en wacht de levering wel af.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank!

Hallo @RobK61 

Wat bedoel je met slechte WiFi? Is de WiFi wel stabiel en valt het niet weg? Indien wel controleer dan ook eens of je bekabeld internet wel stabiel is.

Een T56 zal wel een betere WiFi hebben maar als de internetverbinding bekabeld slecht is dan heeft het weinig nut.


De internetverbinding bekabeld is goed/uitstekend. De WIFI verbinding is onstabiel en valt geregeld weg.

Vandaar mijn vraag of de router kan worden omgeruild/gewisseld voor een T56.


@RobK61 Op dit moment ben ik niet in de gelegenheid je een T-56 modem te sturen. Ik wil natuurlijk wel graag helpen! 

Indien ik jouw akkoord heb, stuur ik graag een Zyxel T-54 modem jouw kant op. Deze beschikt net als het T-56 modem over wifi 6. Laat je het mij weten?


@RobK61 Op dit moment ben ik niet in de gelegenheid je een T-56 modem te sturen. Ik wil natuurlijk wel graag helpen! 

Indien ik jouw akkoord heb, stuur ik graag een Zyxel T-54 modem jouw kant op. Deze beschikt net als het T-56 modem over wifi 6. Laat je het mij weten?

Wanneer verwacht je de Zyxel T-56 weer te kunnen leveren?


@RobK61 Op dit moment ben ik niet in de gelegenheid je een T-56 modem te sturen. Ik wil natuurlijk wel graag helpen! 

Indien ik jouw akkoord heb, stuur ik graag een Zyxel T-54 modem jouw kant op. Deze beschikt net als het T-56 modem over wifi 6. Laat je het mij weten?

Wanneer verwacht je de Zyxel T-56 weer te kunnen leveren?

Hierbij mijn akkoord voor het leveren van een Zyxel T54 modem.


Wanneer de T-56 weer op voorraad is weet ik niet @RobK61, dat kan nog wel even duren. Ik heb je voor nu de T-54 opgestuurd! 


Reageer