Beantwoord

Zyxel T-50 inruilen voor een Zyxel T-56.

  • 25 March 2024
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Ook ik ben al enkele jaren abonnee bij T-mobile/Odido. Ik ben zeer tevreden over de glasvezel verbinding en de service. Echter wordt hier in huis nogal geklaagd over de slechte Wifi.

Graag zou ik ons T50 modem dus inruilen voor de T56. Dit in verband met de betere Wifi die toch mogelijk is t.o.v. de T50 die we nu hebben.

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Aleyna1996 26 March 2024, 14:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aleyna1996, dat kan ik zeker voor je regelen!

Ik zie dat je ook in bezit bent van het oude wifipunt. Deze zal niet werken met de T-56, daarvoor hebben we een nieuw wifipunt, de WX5600. Omdat mijn systeem het niet toelaat om deze direct te vervangen wil ik toestemming vragen om het wifipunt op te zeggen en je een T-56 op te sturen. Zodra het oude wifipunt retour is en verwerkt is in ons systeem, dan kun je gemakkelijk via Mijn Odido het nieuwe wifipunt aanvragen. De T-50 hoeven we ook niet meer terug maar het wifipunt wel. De T-50 mag je inleveren bij een recyclepunt. Zal ik dit zo voor je in gang zetten?  

Hi @Aleyna1996, dat kan ik zeker voor je regelen!

Ik zie dat je ook in bezit bent van het oude wifipunt. Deze zal niet werken met de T-56, daarvoor hebben we een nieuw wifipunt, de WX5600. Omdat mijn systeem het niet toelaat om deze direct te vervangen wil ik toestemming vragen om het wifipunt op te zeggen en je een T-56 op te sturen. Zodra het oude wifipunt retour is en verwerkt is in ons systeem, dan kun je gemakkelijk via Mijn Odido het nieuwe wifipunt aanvragen. De T-50 hoeven we ook niet meer terug maar het wifipunt wel. De T-50 mag je inleveren bij een recyclepunt. Zal ik dit zo voor je in gang zetten?  

 

@Tommie van Odido

 

Ik geef toestemming hiervoor.

Reputatie 6
Badge +2

@Aleyna1996 Super, ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en de instructies om het oude wifipunt terug te sturen. 

Hi,

Ik zou ook graag het modem willen inwisselen, ik heb een kamer naast de router slecht internet.

Hoor graag van jullie en ik geef bij deze al toestemming om hem op te sturen.

Groet,

Tim

Reputatie 6
Badge +2

@tmeijers Ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt! 😀 Het nieuwe modem komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. 

Reageer