Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-50 inruilen voor een Zyxel T-56.

Ook ik ben al enkele jaren abonnee bij T-mobile/Odido. Ik ben zeer tevreden over de glasvezel verbinding en de service. Echter wordt hier in huis nogal geklaagd over de slechte Wifi.

Graag zou ik ons T50 modem dus inruilen voor de T56. Dit in verband met de betere Wifi die toch mogelijk is t.o.v. de T50 die we nu hebben.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Aleyna1996

Tommie van Odido schreef:

Hi @Aleyna1996, dat kan ik zeker voor je regelen!

Ik zie dat je ook in bezit bent van het oude wifipunt. Deze zal niet werken met de T-56, daarvoor hebben we een nieuw wifipunt, de WX5600. Omdat mijn systeem het niet toelaat om deze direct te vervangen wil ik toestemming vragen om het wifipunt op te zeggen en je een T-56 op te sturen. Zodra het oude wifipunt retour is en verwerkt is in ons systeem, dan kun je gemakkelijk via Mijn Odido het nieuwe wifipunt aanvragen. De T-50 hoeven we ook niet meer terug maar het wifipunt wel. De T-50 mag je inleveren bij een recyclepunt. Zal ik dit zo voor je in gang zetten?  

@Tommie van Odido

Ik geef toestemming hiervoor.

Bekijk origineel

10 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13919 reacties
  • 26 maart 2024

Hi @Aleyna1996, dat kan ik zeker voor je regelen!

Ik zie dat je ook in bezit bent van het oude wifipunt. Deze zal niet werken met de T-56, daarvoor hebben we een nieuw wifipunt, de WX5600. Omdat mijn systeem het niet toelaat om deze direct te vervangen wil ik toestemming vragen om het wifipunt op te zeggen en je een T-56 op te sturen. Zodra het oude wifipunt retour is en verwerkt is in ons systeem, dan kun je gemakkelijk via Mijn Odido het nieuwe wifipunt aanvragen. De T-50 hoeven we ook niet meer terug maar het wifipunt wel. De T-50 mag je inleveren bij een recyclepunt. Zal ik dit zo voor je in gang zetten?  

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Aleyna1996, dat kan ik zeker voor je regelen!

@Tommie van Odido

Ik geef toestemming hiervoor.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4237 reacties
  • 26 maart 2024

@Aleyna1996 Super, ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en de instructies om het oude wifipunt terug te sturen. 

tmeijers
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 april 2024

Hi,

Ik zou ook graag het modem willen inwisselen, ik heb een kamer naast de router slecht internet.

Hoor graag van jullie en ik geef bij deze al toestemming om hem op te sturen.

Groet,

Tim

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4237 reacties
  • 22 april 2024

@tmeijers Ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt! 😀 Het nieuwe modem komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 april 2025

Hi ​@Teresa van Odido,

Ook wij hebben op zo'n 2 meter afstand van de al router slecht bereik. Een collega van mij liet zien dat hij met de T-56 uitstekende snelheid behaald.

Ik hoor graag van of dit ook mogelijk is voor ons? En indien nodig geef ik bij deze ook alvast toestemming om het op te sturen.

Met vriendelijke groet,

Niels

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@NielsO, goed dat je dit laat weten! Jij hebt echter geen T-50 en zou met jouw modem een goede verbinding moeten hebben. Ik vermoed dat de oorzaak ergens anders ligt. Weet je toevallig hoe je verbinding bekabeld is? Haal je hier netjes 1000Mbps? Weet dat er veel is dat jij en ik kunnen doen om je wifi signaal te versterker. Hier staan bijvoorbeeld hele goede tips. Mocht het niet werken, laat het dan weten. Ik kan jouw wifi netwerk dan bijvoorbeeld scheiden, dat helpt vaak. Wat een hilarische naam voor je netwerk heb je trouwens! đŸ˜

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 april 2025

Haha dankjewel! Bekabeld haal ik tussen de 850/900mbps, vind ik redelijk ver onder de 1000.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 26 april 2025

Hoi ​@NielsO, we ontvangen graag een speedtest via een bekabelde verbinding. Zo kunnen we dit verder onderzoeken! Volg de exacte stappen via de onderstaande links:

Voor Windows: https://assets.odido.nl/x/8f55b5ca3d/handleiding-snelheidsproblemen-windows-10.pdf 

Voor macOS: https://assets.odido.nl/x/0c8973e98d/handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf

Voor Linux: https://assets.odido.nl/x/bbb7b6cc75/handleiding-snelheidsproblemen-linux.pdf 

Volg deze exacte stappen en stuur ons de resultaten in dit gesprek. Zorg dat je rechtstreeks bent aangesloten op ons modem, zonder tussenapparatuur. We starten dan een onderzoek! đŸ˜Š

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 april 2025

Hi Ishana,

Vandaag haal ik met bekabeld 947mbps waarbij alle andere programma's afgesloten zijn. Mijn IP instellingen deel ik liever niet op een openbaar forum...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen