Skip to main content
Beantwoord

Zyxel modem T50 vervangen

• October 11, 2025
  • 9 reacties
  • 83 Bekeken

Hoi,

Mijn Zyxel T50 modem loopt op zijn laatste benen. De wifi hapert en we willen ons thuisnetwerk upgraden naar cat7, iets dat deze modem niet ondersteunt.

Graag zou ik de nieuwe modem T56 ontvangen.

Groet,

Job

Beste antwoord door rvk01

Even ter info. De T-56 ondersteund ook geen wifi 7. Dus als je echt wifi 7 wilt dan zul je voor een eigen router moeten gaan. Als wifi 6 voldoet dan kan Odido de T-50 omruilen voor een T-56.

(Zorg dan even dat je al je privé gegevens in je profiel ingeeft.)

9 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+4
  • is een legendarische user
  • 2252 reacties
  • Antwoord
  • October 11, 2025

Even ter info. De T-56 ondersteund ook geen wifi 7. Dus als je echt wifi 7 wilt dan zul je voor een eigen router moeten gaan. Als wifi 6 voldoet dan kan Odido de T-50 omruilen voor een T-56.

(Zorg dan even dat je al je privé gegevens in je profiel ingeeft.)

• Auteur
  • 4 reacties
  • October 11, 2025

Dank voor je reactie. Gaat mij om cat7 kabels aansluiten, niet om wifi7. Wifi6 is voor mij prima!

rvk01
Forum|alt.badge.img+4
  • is een legendarische user
  • 2252 reacties
  • October 11, 2025

O sorry, verkeerd gelezen :)

Let wel op dat alleen poort LAN 1 (en WAN) op de T-56 2,5Gbps ondersteund. De andere 3 LAN poorten zijn 1Gbps.

@Odido kan je een T-56 opsturen.

Bottlefriend
  • is een King Poster
  • 98 reacties
  • October 12, 2025

Aan cat7 kabels zit RJ45 stekker en die past gewoon in elke Ethernet-poort (backwards compatible)

• 126 reacties
  • October 12, 2025

Cat 7 is onzin. Met Cat 6 of 6a kan je al 10 gbit halen. Wat je waarschijnlijk nooit in je leven zult benutten. Dus waarom Cat 7?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • October 13, 2025

Goedendag,

Ik ben al jaren trouwe klant bij jullie, maar mijn verouderde Zyxel T-50 modem is aan vervanging toe.

Is het mogelijk deze in te ruilen voor de Zyxel T-56 modem? 

Mvg. Ferry

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • October 14, 2025

Hoi ​@Ferry Ringelberg, welkom op onze community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, hiervoor heb ik alleen wat gegevens van je nodig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft dan zorg ik dat er een T-56 jouw kant op komt! Alvast bedankt.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • October 14, 2025

Hallo ​@Tommie van Odido,

Bedankt voor je reactie en alvast goede service!

Mijn gegevens heb ik zojuist verder uitgebreid:)

Ik zie hem graag tegemoet!

Moet ik mijn oude modem nog retour sturen? Want die is natuurlijk in bruikleen;)

Gr. Ferry

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16077 reacties
  • October 15, 2025

Bedankt voor het aanvullen ​@Ferry Ringelberg, ik heb je meteen een T-54 opgestuurd! Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met het nieuwe modem!